کتاب کتاب آزادی

Liberty
کد کتاب : 26358
مترجم :
شابک : 978-6229596913
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

رهایی
Liberty
کد کتاب : 50425
مترجم :
شابک : 978-6008957973
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آزادی اثر ویرجینیا وولف

ویرجینیا وولف، زنی که همواره پیش تر از زمان خود بود. این رمان نویس ماهر که مسائل مربوط به آزادی و برابری حقوق زنان را جان مایه ی بسیاری از آثار خود قرار داده است، بارها مورد ستایش و تکریم نویسندگان نسل بعد از خودش قرار گرفته و می توان گفت که آثار او به نوعی راه را برای فعالیت های بیشتر در زمینه ی زن و آزادی برای دیگر نویسندگان گشوده است. در کتاب آزادی که مجموعه ای دست چین شده از آثار وولف توسط انتشارات پنگوئن است با این سوال اساسی مواجه می شویم که چرا باید نیمی از جهان آزاد باشد هرجور که دلش می خواهد زندگی کند در حالی که نیم دیگر در سکوت و خفقان و حاشیه نشینی، محکوم به تماشاست؟ در این مجموعه ی رویایی، ویرجینیا وولف ما را به سفری متحول کننده خواهد برد که در آن قدرت های بی بدیل ذهن را آزاد می کند.
جستجویی در باب اینکه چه چیزهایی سد نوشتن زنان شد تا کند و کاو در این واقعیت که آنان تحت چه شرایطی خود را از این زندان می رهانند. از آرامش برخاسته از داستان خیابان گردی در لندن، این گزیده ها و مقالات و داستان ها، وولف را در هیجان انگیزترین حالت خود نشان می دهند. حالتی شورانگیز که تصویر او را در جستجوی آزادی، در شاعرانه ترین ماجراهای زندگی ارائه می دهد. گزیده هایی که در این کتاب به چاپ رسیده، انگیزه ای برای خوانندگانی است که آثار او را مطالعه نکرده اند و بخش اعظم آن ها از کتاب های موج ها، خیابان گردی در لندن و دیگر مقالات ویرجینیا وولف انتخاب شده است.

کتاب کتاب آزادی

ویرجینیا وولف
آدلاین ویرجینیا وولف، زاده ی ۲۵ ژانویه ۱۸۸۲ و درگذشته ی ۲۸ مارس ۱۹۴۱، بانوی رمان نویس، مقاله نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته ای چون خانم دالووی (۱۹۲۵)، به سوی فانوس دریایی (۱۹۲۷) و اتاقی از آن خود (۱۹۲۹) را به رشته ی تحریر درآورده است.پدرش، لسلی استیون، منتقد برجسته آثار ادبی عصر ویکتوریا و از فیلسوفان مشهور لاادریگرا بود. اگرچه برادران او برای تحصیل به کمبریج فرستاده شدند، او تحصیلات رسمی دریافت نکرد و در منزل معلم خصوصی داشت. ویرجینیا از کتابخانه ی غنی پدر بهره بسیاری...
نکوداشت های کتاب آزادی
One realises afresh the full meaning of originality, the magic of the mind which plays around concrete facts as though they were all spirit. And when it is finished it is with a renewed sense of zest and stimulus that one takes up life again and looks anew at objects which before were only ordinary.
فرد معنای کامل اصالت را بار دیگر در می یابد؛ جادوی ذهن که اطراف واقعیات محکم چنان پرسه می زند که گویی همه ارواحی هستند و زمانی که به اتمام می رسد، با حس تجدید اشتیاق و تحرک همراه است. چنانکه فرد زندگی را بار دیگر از سر گرفته و این بار به شیوه ی جدیدی به چیزهایی که پیش از این معمولی به نظر می رسیدند می نگرد.
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب آزادی (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: برای لذت بردن از آزادی باید خودمان را کنترل کنیم. نباید توانایی هایمان را تلف کنیم؛ برای آبیاری یک بوته گل رز، نباید از روی درماندگی و جهالت کاری کنیم که نیمی از خانه را آب بردارد.