کتاب پسر گمشده

Lost Boy
کد کتاب : 26661
مترجم :
شابک : ‫‭978-6226312844‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

پسر گمشده
Lost Boy
داستان واقعی ناخدا هوک
کد کتاب : 26749
مترجم :
شابک : 978-6001826207
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پسر گمشده اثر کریستینا هنری

در کتاب "پسر گمشده" به قلم "کریستینا هنری" آمده است : نسخه ای از داستان من وجود دارد که همه شنیده اند و در پشت آن داستان حقیقتی وجود دارد.چگونه من از اولین پسری که توسط پیتر پن ربوده شد ،به بزرگترین دشمنش تبدیل شدم. نویسنده ی "پسر گمشده" خوانندگان را از طریق یک داستان تاریک، از پیتر پن ، که بهترین دوست خود را به دشمن خود ، "کاپیتان هوک" تبدیل می کند ، هدایت می کند. پیتر مرا به جزیره ی خود آورد زیرا هیچ قانون و هیچ بزرگسالی وجود نداشت که ما را به فکر وا دارد. او پسران را از مکان دیگری آورد تا به این سرگرمی بپیوندند ، اما ایده ی پیتر در مورد سرگرمی تیز تر از شمشیر دزدان دریایی است. چون هدف جزیره هیچ گاه صرفا تفریح و بازی نبوده است . همسایه های ما ،دزدان دریایی و هیولاها هستند و اسباب بازی های ما چاقو، ترکه، سنگ و… وسایلی که برای بازی خطرناک اند. پیتر قول داد ما تا ابد جوان و شاد خواهیم بود،پیتر دروغ می گوید.
در یک جزیره پسری به نام پیتر و گروه پسران شاد گمشده اش ، برای همیشه جوان زندگی می کنند. مگر اینکه بیمار شوند یا توسط دزدان دریایی کشته شوند یا توسط تمساح خورده شوند یا این که ،به طور غیر قابل توضیح، پیر شوند. بعضی از آن ها پیر می شوند و هیچ کس نمی داند چرا. یکی از این پسران جیمی نام دارد و او اولین پسری بود که پیتر او را به جزیره آورد. جیمی سال های زیادی آنجا زندگی کرد . پیتر فکر می کند پسران قابل تعویض هستند ، که اگر کسی بمیرد یا بزرگ شود ، می تواند از مکان دیگری همبازی های جدید پیدا کند .جیمی مراقب پسران است و از آن ها مراقبت می کند. او هر کاری که پیتر انجام نمی دهد را انجام می دهد. جیمی سعی می کند آن ها را زنده نگه دارد زیرا آن ها برای او مهم هستند. وقتی پیتر پسری را که خیلی جوان است می دزدد ، جیمی پسر را زیر بال خود می گیرد؛ اما پیتر چنین چیزی را نخواهد پذیرفت ، زیرا هیچ کس، هیچ گاه ، حق ندارد جیمی را از او بگیرد.

کتاب پسر گمشده


ویژگی های کتاب پسر گمشده

نامزد بهترین داستان وحشت گودریدز سال 2017

کریستینا هنری
کریستینا هنری متولد 13 اوت سال 1974 ، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی می باشد.
نکوداشت های کتاب پسر گمشده
This wild, unrelenting tale, full to the brim with the freedom and violence of young boys who never want to grow up, will appeal to fans of dark fantasy.
این داستان وحشی و بی امان ، تا مرزی مملو از آزادی و خشونت پسران جوانی که هرگز نمی خواهند بزرگ شوند پیش می رود و طرفداران فانتزی های تاریک را به خود جلب خواهد کرد.
Booklist Booklist

We all have a soft spot for the classics that we read when we were growing up. But…this retelling will poke and jab at that soft spot until you can never look at it the same way again.
همه ما خاطراتی از کتاب های کلاسیکی داریم که وقتی بزرگ می شدیم می خوانیم. اما ... این بازگویی آن خاطرات را کنار خواهد زد و لگدمال می کند و تا جایی پیش می رود که دیگر هرگز نتوانید به همان شکل به آن نگاه کنید.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Multiple twists keep the reader guessing, and the fluid writing is enthralling...Henry immerses the reader in Neverland and genuinely shocks...This is a fine addition to the shelves of any fan of children’s classics and their modern subversions.
کتاب با پیچش های متعدد باعث می شود خواننده مدام حدس بزند ، و متن سیال و جذاب است ... هنری خواننده را در ناکجا آباد غرق می کند و واقعا او را شوکه می کند ... این یک کتاب خوب برای اضافه شدن به قفسه های هر طرفدار کتاب کلاسیک کودکان و انهدام مدرن آن هاست.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب پسر گمشده (لذت متن)