کتاب قلب نارنجی فرشته

Ghalb-e Narenji-e Fereshteh
مجموعه داستان
کد کتاب : 28422
شابک : 978-6002299161
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب قلب نارنجی فرشته اثر مرتضی برزگر

کتاب "قلب نارنجی فرشته"، نوشته‌ی مرتضی برزگر، شامل 10 داستان جذاب و پرطرفدار است. در این داستان‌ها، عناصری مانند کودکی، مرگ ناگهانی و انتقام بازی مهمی را در داستان‌ها دارند. این کتاب به عنوان یکی از آثار برجسته در مجالس ادبی داستان کوتاه شناخته شده است و توانسته است تحسین بسیاری را به دست آورد.

برخی از داستان‌های این مجموعه به صورت نو و منحصربه‌فردی به مسائلی نگاه می‌کنند که معمولا از یک زاویه دیگر نگریسته می‌شوند. نویسندگان مثل مرتضی برزگر قادر به برانگیزاندن تمام تصورات ما هستند و با موضوعاتی که اغلب تکراری هستند، داستان‌های منحصربه‌فرد و تأثیرگذاری را ایجاد می‌کنند. این مجموعه به طور خلاقانه کلیشه‌ها را تغییر می‌دهد و خواننده را تا انتهای کتاب همراه خود می‌برد.

داستان‌های این مجموعه از جامعه جستجو کرده و با موضوعات نو و جدیدی پر است. با پایان‌های تأثیرگذار، این داستان‌ها خواننده را متعجب می‌کنند و تجسم گم شدن، فقدان و تنهایی را به تصویر می‌کشند که برای مدت‌ها در ذهن باقی می‌ماند. این داستان‌ها به ظاهر کوتاه هستند، اما پیام‌های فراوانی را منتقل می‌کنند. این کتاب در سال انتشار اول خود، با استقبال بسیاری مواجه شد و در کمتر از هشت ماه به چاپ ششم خود رسید.

کتاب قلب نارنجی فرشته

مرتضی برزگر
مرتضی برزگر متولد 25 خرداد 1360 و دانش آموخته IT است. وی مدیر تولید نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند، مدرس نرم افزار، نویسنده و معلم داستان نویسی است. برخی از فعالیت های کارنامه ادبی و هنری وی به این شرح است:نفر نخست جایزه داستان انقلاب در بخش داستان کوتاه – حوزه هنری – 1395نفر برگزیده جایزه داستان انقلاب در بخش داستان کوتاه – حوزه هنری – 1394نفر دوم جایزه داستانی سکوت با داستان «اتوپسی» – 1394راه یافته به فهرست ده داستان برتر جایزه هدایت با داستان &laqu...