کتاب من تنها زن صحنه بودم

The Only Woman in the Room
کد کتاب : 29289
مترجم :
شابک : 978-6004055475
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب من تنها زن صحنه بودم اثر مری بندیکت

کتاب «من تنها زن صحنه بودم» رمانی نوشته «مری بندیکت» است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد. در سال 1933، دختری نوزده ساله با اصالت یهودی به نام «هدویگ کایسلر» در حال اجرای تئاتر در شهر «وین» است که توجه مردی کارخانه‌دار به نام «فردریک مندل» را به خود جلب می کند. ثروت و نفوذ مرد باعث می شود پدر و مادر «هدویگ»، دخترشان را به ازدواج با «فردریک» تشویق کنند. اما «فردریک» همسری نامهربان و آزارگر است. «هدویگ» در سال 1937 از ازدواج ناموفق خود می گریزد و به لس آنجلس می رود. او در آنجا با نام هنری «لامار» به ایفای نقش می پردازد و پس از مدتی، قراردادی پرسود را با شرکت «مترو گولدن مایر» امضا می کند. همزمان با اوج‌گیری مسیر حرفه ای او و برافروخته شدن آتش جنگ در اروپا، «هدویگ» که از چگونگی رفتار «هیتلر» با یهودی ها مطلع شده، تصمیم می گیرد چیزی را به وجود آورد که ممکن است شانس پیروزی متفقین در جنگ را افزایش دهد.

کتاب من تنها زن صحنه بودم

مری بندیکت
هدر بندیکت ترل متولد 1969 یک رمان نویس و وکیل آمریکایی است که برخی از رمان های خود را با نام مری بندیکت می نویسد.ترل فارغ التحصیل دبیرستان در پیتسبورگ ، کالج بوستون و دانشکده حقوق دانشگاه بوستون است. وی به مدت ده سال در شهر نیویورک وکالت می کرد. موفقیت او با اولین رمانش باعث شد او به طور تمام وقت نویسندگی را برگزیند.
نکوداشت های کتاب من تنها زن صحنه بودم
A shining portrait of a complicated woman who knows the astonishing power of her beauty but longs to be recognized for her sharp intellect.
پرتره ای درخشان از زنی پیچیده که از قدرت شگفت انگیز زیبایی خود آگاه است اما تلاش می کند تا به خاطر هوش سرشارش شناخته شود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Insightful, moving, and impossible to put down!
اثری خردمندانه و تکان دهنده که کنار گذاشتن آن غیرممکن است!
Shelf Awareness Shelf Awareness

A masterpiece that celebrates the many women in science that history has overlooked.
شاهکاری در ستایش از زنانی پرشمار در قلمرو علم که تاریخ، آن ها را نادیده گرفته است.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب من تنها زن صحنه بودم (لذت متن)
اما من در چشمان رهبران دشمنانمان نگاه کرده و صداهایشان را شنیده بودم، و می دانستم می خواهند چه هراسی را به جان دنیا بیندازند.

مثل آنتنی بودم به دنبال صداهایی که هیچکس دیگری نمی توانست بشنود. خالقین خاموش دوزخ.

زندگی گذشته ام در جهان جدیدم رسوخ می کرد، مثل آب در شکاف های سدی که هرگز به درستی ساخته نشده-تا این که با پیشینه حقیقی ام رو در رو مواجه شدم.