کتاب یادداشت های شخصی ال. ام. مونتگمری

The Selected Journals of L.M. Montgomery
(1889 - 1910)
کد کتاب : 29502
مترجم :
شابک : 978-6000807214
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 584
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نویسنده ی رمان آنی شرلی

معرفی کتاب یادداشت های شخصی ال. ام. مونتگمری اثر ال ام مونتگمری

کتاب یادداشت های شخصی ال. ام. مونتگمری که در کانادا به عنوان یک کتاب پرفروش شناخته می شود ، طرفداران پر وپا قرص کتاب های لوسی ماد مونتگمری یعنی آنی در گرین گیبلز ، قصه های جزیره و ... را مجذوب خود می کند.
لوسی ماد مونتگومری (1874-1942) در بیشتر مدت زندگی خود یادداشت شخصی می نوشت. او این یادداشت ها را در سال 1889 هنگامی که چهارده ساله بود شروع کرد و نوشتن آنها را تا کمی قبل از مرگ خود ادامه داد. این یادداشت ها خودجوش و صریح و به دلیل علاقه روایی شان غیرمعمول هستند: نبوغ مونتگومری به عنوان یک داستان نویس به همان اندازه که در رمان هایش دیده می شود در یادداشت هایش نیز کاملا مشهود است. این جلد یادداشت های مربوط به سالهای بین 1889 تا 1910 را در بر می گیرد ، سال های قبل از ازدواج او که با انتشار کتاب "آنی در گرین گیبلز" به اوج خود می رسد.
محتوای زندگینامه ای نویسنده ها ، هر طرفدار پر و پاقرص کتاب را فریب خواهد داد. اما یادداشت های مونتگمری از این جهت جالب توجه هستند که تاریخچه اجتماعی منحصر به فردی را ارائه می دهند و باعث می شوند تا خوانندگان بتوانند امتیاز زندگی یک زن قابل توجه را از نزدیک بینند. هر فصل از کتاب به یکی از سال های مابین 1889 تا 1910 اختصتص دارد و یادداشت های همان را پوشش می دهد.
کارول شیلدز نویسنده ی برنده ی جایزه پولیتزر در مورد این کتاب نوشته است:
«یادداشت های شخصی ال.ام. مونتگمری لذت فوق العاده ای برای من به ارمغان آورده اند ... این خاطرات دارای صدای واضح ، صادقانه و بی رحمانه ی یک زن واقعی است که تمام زندگی خود را جنگید تا دو شخص خود را به هم نزدیک کند: نویسنده ای مشهور و کودکی طرد شده.»

کتاب یادداشت های شخصی ال. ام. مونتگمری

ال ام مونتگمری
لوسی مود مونتگمری، زاده ی 30 نوامبر 1874 و درگذشته ی 24 آپریل 1942، نویسنده ی کانادایی بود.مونتگمری در کلیفتون به دنیا آمد و در بیست و یک ماهگی، مادرش را بر اثر بیماری از دست داد. پس از آن، پدربزرگ و مادربزرگش مسئول بزرگ کردن او شدند. مونتگمری پس از فارغ التحصیلی ، یک سال را در کنار پدر و نامادری اش گذراند و اولین اثر خود را که یک شعر بود، در روزنامه ی دیلی پاتریوت به انتشار رساند. او سپس یک دوره ی معلمی دو ساله را در یک سال گذراند و در سال های 1895 و 1896 به تحصیل در رشته ی ادبیات پرداخت.جسد...