کتاب آتش و خون

Fire & Blood
کد کتاب : 35344
مترجم :
شابک : 978-6226220484
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 793
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

آتش و خون
Fire & Blood
کد کتاب : 103540
مترجم :
شابک : 978-6226826624
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 604
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

آتش و خون (2 جلدی)
Fire & Blood
(300 سال پیش از بازی تاج و تخت)
کد کتاب : 31128
مترجم :
شابک : 978-9645478511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 832
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

آتش و خون
Fire & Blood
کد کتاب : 91199
مترجم :

شابک : 978-6222193287
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 563
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آتش و خون (2 جلدی) اثر جرج آر آر مارتین

"آتش و خون" حماسه ای دیگر از "جرج آر آر مارتین" بوده که داستان آن "300 سال پیش از بازی تاج و تخت" اتفاق می افتد. هیجانی که از میان سطرهای داستان "آتش و خون" بر می خیزد و به جان خواننده می افتد، جنبه ای نو و خلاقانه از قلم "جرج آر آر مارتین" است که این بار بی هیچ حد و مرزی خواننده را با دنیای تارگرین ها مواجه می کند. خاندان تارگرین، تنها خاندانی که از پادشاهی اژدهایان برخوردار است از سرنوشت شوم والریا نجات یافته و در دراگون استون اقامت گزیده است. داستان "آتش و خون" با قصه ی اگان فاتح، سازنده ی تخت آهنین آغاز شده و ادامه می یابد تا ماجرای نسل های متمادی از تارگرین ها که برای پاسداری از این تخت جنگیدند را بیان کند و برسد به جنگ داخلی میان آن ها که تقریبا هیبت و قدرت آنان را به ورطه ی نابودی کشاند.
در رقص اژدهایان دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ چرا رفتن به والریا بعد از آن اتفاق شوم آنقدر کشنده بود؟ وستروس زمانی که اژدهایان بر آسمانش حکمرانی می کردند چگونه بود؟ این بخشی از سوالاتی است که "جرج آر آر مارتین" در تاریخچه ی حیاتی "آتش و خون" به آنها پاسخ داده است و در کنار بیش از هشتاد تصویر سیاه و سفید جدید از "داگ ویتلی" قرار گرفته است
خاندان تارگرین که در داستان های قبلی به طور خلاصه به آن ها اشاره شده بود، برای اولین بار به شکل کامل و گسترده توسط "جرج آر آر مارتین" در کتاب "آتش و خون" مورد وصف قرار گرفته اند و خواننده با جنبه های جدید، اغلب خونین و همواره شگفت انگیز این بخش از تاریخ وستروس آشنا خواهد شد.

کتاب آتش و خون (2 جلدی)


ویژگی های کتاب آتش و خون (2 جلدی)

نامزد جایزه لوکاس سال 2019

نامزد جایزه بهترین داستان فانتزی گودریدز سال 2019

نامزد جایزه Le Blanc سال 2019

جرج آر آر مارتین
جرج ریموند ریچارد مارتین، زاده ی 20 سپتامبر 1948، نویسنده و نمایشنامه نویس آمریکایی سبک های فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است.جرج آر. آر. مارتین در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. خانواده اش از طبقه ی کارگر بودند و در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه های شهر زندگی می کردند. او در همان محل به دبیرستان رفت، هرچند آن را دوست نداشت. با این وجود، مارتین بعدها می گوید در آن دوره ی سرنوشت ساز بود که علاقه اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» شکل گرفت. او در جوانی، عاشق کمیک های ابرقهرمانی ده...
نکوداشت های کتاب آتش و خون (2 جلدی)
I love it so much. Fire & Blood is Martin Unbound . . . and I couldn’t put it down. . . . There’s an addictive quality to the prose that’s outright gossipy. . . . The obvious comparison here is J.R.R. Tolkien’s The Silmarillion. . . . Writing centuries after the events he’s describing, the Gyldayn voice complicates this game of thrones with a clash of perspectives and a storm of debatable facts. . . . Heavy stuff, but Fire & Blood flies.
آتش و خون اثری شدیدا دوست داشتنی و تمثالی از مارتین بدون حد و مرز است...اثری که نمی توان آن را زمین گذاشت...نثر از کیفیتی اعتیاد آور برخوردار است که کاملا شایعه وار است...واضح ترین مقایسه ای که می توان داشت با رمان سیلماریلیون به قلم جی. آر. آر. تالکین است...صدها سال بعد از حوادثی که الان توصیف می شود، صدای گلیادین این بازی تاج و تخت را با نبرد چشم اندازها و طوفانی از حقایق بحث برانگیز پیچیده تر می کند...کتاب سنگین است اما داستان آتش و خون به سرعت برق و باد می گذرد.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

A masterpiece of popular historical fiction.
یک شاهکار تخیلی و تاریخی محبوب.
Sunday Times Sunday Times

The saga is a rich and dark one, full of both the title’s promised elements. . . . It’s hard not to thrill to the descriptions of dragons engaging in airborne combat, or the dilemma of whether defeated rulers should ‘bend the knee,’ ‘take the black’ and join the Night’s Watch, or simply meet an inventive and horrible end.
Guardianاین داستان حماسه ای غنی و تاریک است که سرشار از هر دو عنصر بیان شده در عنوان می باشد. بسیار دشوار است که با توصیفات نبرد هوایی اژدهایان هیجان زده یا با معمای پیش روی حاکمان شکست خورده که یا باید تسلیم شوند یا به نگهبانان شب بپیوندند، درگیر و یا با پایان بندی خلاقانه و ترسناک داستان غافلگیر نشد.
Guardian Guardian

Martin is still a powerfully gifted, inventive writer. . . . [Fire & Blood] has hundreds of fascinating anecdotes, ranging from the cruel fate of a jester named Tom Turnip to a dragon that, tellingly, refuses to venture beyond the Wall. . . . Fire & Blood is a lavish object, with charts, family trees, and stunning illustrations by comic book artist Doug Wheatley. . . . In this sense it fits into a venerable tradition, from J.R.R. Tolkien in his Silmarillion to Diana Gabaldon in her companion to the Outlander series.
مارتین همچنان یک نویسنده ی خلاق و به شدت با استعداد است... آتش و خون، صدها حکایت جذاب دارد که از تقدیر بیرحمانه ی یک دلقک تا اجتناب یک اژدها از فعالیت در آن سوی دیوار را شامل می شود...آتش و خون اثری است مجلل همراه با نمودارها و شجرنامه های خانوادگی و تصویرگرهای خیره کننده ی داگ ویتلی...از این نظر می توان گفت این کتاب در کنار آثار بزرگی همچون سیلماریلیون جی آر آر تالکین و مجموعه داستان های غریبه از دایانا گابالدون جای می گیرد.
USA Today USA Today

Martin has done it again. . . . [Fire & Blood is] a beautiful weaving of the wars, marriages, deaths, dragons, and politics that shape the world Martin has created, leaving the reader feeling like this is a true history rather than a piece of fantasy. This is a masterpiece of world-building. . . . Beyond Martin’s legions of fans, anyone with a taste for richly, even obsessively detailed historical fiction or fantasy about royalty will enjoy this extraordinary work.
مارتین دوباره موفق شد...آتش و خون، بافته ای زیبا از جنگ، ازدواج، مرگ، اژدها و سیاست هایی است که دنیای ایجاد شده به وسیله ی مارتین را شکل می دهند و سبب می شوند تا خواننده حس کند به جای یک قطعه ی خیالی با یک داستان واقعی رو به روست. این شاهکاری از آفرینش یک جهان ادبی است...سوای لشکر طرفداران مارتین، هر کسی با سلیقه ی غنی و حتی شدیدا دوست دار افسانه های تخیلی تاریخی درباره ی سلطنت، از این اثر خارق العاده لذت خواهد برد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب آتش و خون (2 جلدی) (لذت متن)
پیشنهاد صلح شاهزاده نیمور با مخالفت های شدیدی در کینگزلندینگ روبه رو شد. ملکه ویسنیا به تندی در برابرشان ایستاد و اعلام کرد:«بدون فرمان برداری و تسلیم، هیچ صلحی در کار نخواهد بود!» و دوستانش در شورای پادشاهی سخنانش را تائید کردند. اوریس براتیون که در این سال های اخیر خمیده و تلخ شده بود، اصرار داشت که فورا شاهدخت دیریا را پیش پدرش بازگردانند. لرد اوکهارت زاغی فرستاد و پیشنهاد کرد دختر دورنی را «به یک فاحشه خانه ی پست در کینگزلندینگ بفروشند تا تمام گداهای شهر بتوانند از او کام بگیرند.»