کتاب مجموعه شرلوک هلمز (4جلدی)

Sherlock Holmes collection
ماجراها،معماها،پرونده ها،داستان ها
کد کتاب : 3745
مترجم :
شابک : 978-9643077341
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 4

مجموعه مصور معماهای پلیسی برای نوجوانان

۳۶ جلد در چهار مجموعه

معرفی کتاب مجموعه شرلوک هلمز (4جلدی) اثر آرتور کانن دویل

مجموعه اسرار «شرلوک هلمز» ترجمه شده به فارسی توسط «حبیب الله لزگی» مجموعه ای چهار جلدی کامل است که در آن بزرگترین کارآگاه جهان حضور دارد. شخصیتی فراموش نشدنی در ژانر کاراگاهی به نام "شرلوک هلمز". بطور کلی، داستان شرلوک هلمز شامل 56 داستان کوتاه و چهار رمان است.
«آرتور کان دویل» نویسنده کتاب به عنوان مولف داستان های کارآگاهی شرلوک هلمز و ماجراهای پروفسور چلنجر شناخته شده است. هنگامی که او کتاب پژوهشی در اسکارلت را چاپ کرد ، اولین کتاب از چهار رمان و بیش از پنجاه داستان کوتاه درباره ی هولمز و دکتر واتسون. داستان های شرلوک هولمز عموما نقاط عطفی در زمینه داستان های جنایی محسوب می شوند.. دویل نویسنده پرکاری بود. به غیر از داستانهای هولمز ، آثار او شامل داستانهای تخیلی و علمی تخیلی درباره استاد چلنجر و داستانهای طنزآمیز درباره سرباز ناپلئونی سرتیپ جرارد و همچنین نمایشنامه ها ، عاشقانه ها ، شعرها ، داستان های غیر داستانی و تاریخی است.
شرلوک هولمز احتمالا مشهورترین کارآگاه داستانی تمام دوران است. ماجراهای شرلوک هولمز و واتسون امروز به همان سرگرم کننده و جذاب است که در اواخر قرن گذشته برای خوانندگان بود. او نویسنده ای پرکار بود که آثارش شامل داستان های علمی تخیلی ، رمان های عاشقانه و تاریخی، شعر و نمایشنامه می شود.

کتاب مجموعه شرلوک هلمز (4جلدی)

آرتور کانن دویل
سر آرتور ایگناتیوس کانن دویل، زاده ی ۲۲ مه ۱۸۵۹ و درگذشته ی ۷ ژوئیه ۱۹۳۰، نویسنده و پزشک اسکاتلندی بود. وی شهرت خود را مدیون خلق شخصیت شرلوک هولمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.آرتور کانن دویل در ادینبورگ چشم به جهان گشود. پدر وی چارلز دویل فرزند جان دویل و برادر ریچارد دویل بود. پدر وی همانند پدر و برادرش به کار نقاشی مشغول بود. البته عدم موفقیت وی در این رشته سبب شد تا وی به شدت به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کند و در نهایت به خاطر حمله های ناشی از بیماری صرع به آسایشگاه منتقل شود. او فردی ...