کتاب داود و جالوت

David and Goliath
(آدم های ضعیف، وصله های ناجور و هنر پیکار با غول ها)
کد کتاب : 37606
مترجم :
شابک : 978-9641741688
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 315
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه Audie سال 2014

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2013

معرفی کتاب داود و جالوت اثر مالکوم گلدول

در بررسی خیره کننده موفقیت ، انگیزه و نقش ناملایمات در شکل دادن به زندگی ما ، از نویسنده پرفروش کتاب مافیا بمب افکن ، قدرت افراد ضعیف را کشف کنید.

سه هزار سال پیش در میدان نبرد در فلسطین باستان ، یک پسر چوپان، جنگجوی قدرتمندی را دست خالی شکست داد و از آن زمان نام داود و جالوت به عنوان نبرد بین افراد زیر دست و غول شناخته می شود. پیروزی داوود بعید و معجزه آسا بود. نباید برنده می شد


در کتاب داود و جالوت ، مالکوم گلادول نحوه فکر کردن ما به مصیبت های زندگی را به چالش می کشد. و تفسیر جدیدی از معنای تبعیض ، کنار آمدن با معلولیت ، از دست دادن والدین را ارائه می دهد.
گلدول با داستان واقعی آنچه سالها پیش بین غول و پسر چوپان اتفاق افتاده شروع می کند. از آنجا ، دیوید و جالوت مشکلات ایرلند شمالی ، ذهن محققان سرطان و رهبران حقوق مدنی ، قتل و هزینه های بالای انتقام و پویایی کلاس های درس موفق و ناموفق را بررسی می کنند - همه اینها نشان می دهد که چه چیزهای زیبا و مهمی در جهان از درد و سختی ناشی می شوند.

طبق سنت پرفروش های قبلی گلادول، داود و جالوت از تاریخ ، روانشناسی و قصه گویی قدرتمند استفاده می کنند تا دیدگاه ما را درباره جهان پیرامون تغییر دهند.

کتاب داود و جالوت

مالکوم گلدول
مالکوم تیموتی گلدول، زاده ی 3 سپتامبر 1963، روزنامه نگار، نویسنده و سخنران کانادایی است که در همپشایر انگلیس به دنیا آمده است.زمانی که او شش ساله بود، خانواده اش به اونتاریوی کانادا مهاجرت کردند. گلدول در دبیرستان در مسابقات دو شرکت می کرد و در چهارده سالگی برنده ی دوی 1500متر شد.او در سال 1984 در رشته ی تاریخ از دانشگاه تورنتو فارغ التحصیل شد. وی در سال 1987 به بخش های اقتصادی و علمی روزنامه ی واشنگتن پست پیوست تا سال 1996 در آن جا مشغول بود. مالکوم گلدول از سال 1996 عضو تحریریه ی روزنامه ی ...
نکوداشت های کتاب داود و جالوت
Truly intriguing and inspiring
واقعا جذاب و الهام بخش
Hector Tobar

Provocative....
تحریک آمیز ....
John Wilwol,

قسمت هایی از کتاب داود و جالوت (لذت متن)