کتاب جغدها آمده اند ما را ببرند

The Owls Have Come to Take Us Away
کد کتاب : 40043
مترجم :
شابک : 978-6004628938
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جغدها آمده اند ما را ببرند
The Owls Have Come to Take Us Away
کد کتاب : 113750
مترجم :
شابک : 978-6227701616
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جغدها آمده اند ما را ببرند اثر رونالد ال اسمیت

کتاب «جغدها آمده اند ما را ببرند» رمانی نوشته «رونالد اسمیت» است که اولین بار در سال 2019 چاپ شد. پسری دوازده ساله به نام «سایمن» همیشه خیال پرداز بوده است—او عاشق بازی های ویدیویی است و خواندن رمان های فانتزی، و حتی دارد کتاب خودش را درباره پریان و سگی سخنگو می نویسد. وقتی «سایمن» مشغول انجام دادن این کارها نیست، زمانش را با خیال پردازی درباره موجودات بیگانه سپری می کند. او هنگام سفری تفریحی به همراه پدر و مادرش، از هوش می رود و وقتی به هوش می آید، مطئمن می شود که او را ربوده اند. اما وقتی «سایمن» ماجرا را برای والدینش تعریف می کند، با بی توجهی پدر و مادرش مواجه می شود. «سایمن» ترسیده اما تصمیم گرفته که بفهمد آیا موجودات بیگانه واقعی هستند یا نه.

کتاب جغدها آمده اند ما را ببرند

رونالد ال اسمیت
رونالد ال اسمیت نویسنده کتاب کودکان در آمریکا است. او نویسنده Hoodoo (2015) ، The Mesmerist (2017) ، و Black Panther: The Young Prince (2018) است. اسمیت برای هودو جایزه Coretta Scott King / John Steptoe را برای استعداد جدید از انجمن کتابخانه های آمریکا دریافت کرد.اسمیت در ماین در یک خانواده نظامی متولد شد که به طور مکرر نقل مکان می کرد. او همچنین در ژاپن، آلاباما، میشیگان، واشنگتن دی سی، کارولینای جنوبی و سایر مناطق زندگی می کرد. عشق او به رمان های فانتزی و علمی تخیلی از همان کودکی آغاز شد، ا...
نکوداشت های کتاب جغدها آمده اند ما را ببرند
An eerie and layered tale with a main character to which young readers will relate.
داستانی وهم آلود و چندلایه با شخصیت اصلی که مخاطبین کم سن و سال با او ارتباط برقرار خواهند کرد.
School Library Journal School Library Journal

A delightfully creepy novel.
رمانی که به شکل لذت بخشی ترسناک است.
Barnes & Noble

With a climax that will chill readers straight to the bone.
با نقطه اوجی که ترس را تا مغز استخوان مخاطبین خواهد برد.
The Horn Book

قسمت هایی از کتاب جغدها آمده اند ما را ببرند (لذت متن)
اولین باری که مطلبی درباره آدم فضایی ها خواندم، در یکی از کتاب های بابا به اسم «ارتباط با فرازمینی ها» بود که مو به تنم سیخ کرد. روی جلد کتاب، عکس یک آدم فضایی بود با چشم های حشره ای درشت و یک شکاف کوچک به جای دهانش. دماغش هم فقط دو تا سوراخ ریز بود.

بابا می گفت این ها همه اش من درآوردی است یا این که نویسنده کتاب دیوانه بوده و باید خودش را به پزشک نشان می داده؛ ولی وقتی کتاب را شروع کردم، دیگر نمی توانستم از آن دست بکشم.

صورتم را به کامپیوتر نزدیک تر کردم. عالی شد! زمانبندی مامان حرف نداشت. توی بازی، یک گروه «گورخیز» داشتند به سمتم می آمدند. انگشتم را روی دکمه حمله فشار دادم و کلی جادوجمبل به طرفشان فرستادم. فریاد کشیدم: «آها! بیا!» بوووم، بنننگ! یک عده از آن ها در ابری از غبار بنفش فرو رفتند. بعد، از صحنه نبرد فرار کردم و به دور از هر تهدید دیگری، نزدیک یک رودخانه جوشان مخفی شدم.