کتاب یکپارچه

UnDivided
(کتاب چهارم - مجموعه گسسته)
کد کتاب : 42093
مترجم :
شابک : 978-6227314144
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 462
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

«نیل شوسترمن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب یکپارچه اثر نیل شوسترمن

کتاب «یکپارچه» رمانی نوشته ی «نیل شوسترمن» است که نخستین بار در سال 2014 به انتشار رسید. «کم» فقط نقطه ی شروعی برای نقشه های شرکت بوده است. شرکت فاسد حالا قصد دارد سربازان نوجوان را تولید انبوه کند. وقتی «کانر»، «ریسا» و «لو» از این اسرار شوکه کننده باخبر می شوند، تعداد زیادی از نوجوانان خشمگین به سمت واشنگتن به راه می افتند تا عدالت و آینده ای بهتر را از حکومت طلب کنند. اما دردسرهای بزرگتری در راه است. گروه نوجوانان «استارکی»، با جذب هر نیروی جدید، قدرتمندتر و نظامی تر می شود. آیا نوجوانان تحت آزار و ستم می توانند بدون این که آمریکا را به آینده ای گسسته و خشونت آمیز محکوم کنند، عدالتی را به دست آورند که لایقش هستند؟

کتاب یکپارچه

نیل شوسترمن
نیل شوسترمن، زاده ی 12 نوامبر 1962، نویسنده ی آمریکایی است.شوسترمن در بروکلین به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان دوران کودکی، عاشق و شیفته ی مطالعه ی کتاب بود. شوسترمن در شانزده سالگی به همراه خانواده به نیومکزیکو نقل مکان کرد. او در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته های روانشناسی و تئاتر پرداخت و ستون نویس ژورنال دانشکده نیز بود.شوسترمن بعد از اتمام دوران دانشگاه، به عنوان دستیار در یک موسسه ی استعدادیابی در لس آنجلس مشغول به کار شد. او بعد از یک سال، اولین قرارداد چاپ کتاب و قراردادی برای ن...
نکوداشت های کتاب یکپارچه
A true page-turner like the previous books.
اثری واقعا مهیج مانند کتاب های قبلی این مجموعه.
Booklist Booklist

Ambitious and insightful—a fitting conclusion to a provocative series.
بلندپروازانه و خردمندانه-پایانی درخور بر مجموعه ای هیجان انگیز.
Horn Book Horn Book

A wonderful end to a unique and noteworthy series.
پایانی شگفت آور بر مجموعه ای منحصر به فرد و شایان توجه.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب یکپارچه (لذت متن)
«یکپارچگی» به بخش های متمایز مغز کمک می کند، تا با همراهی هم، به صورت یک «واحد» عمل کنند. این مطلب شبیه همان چیزی است که در کل بدن رخ می دهد: بدن برای انجام دادن وظیفه های مختلف، اندام های مختلفی دارد؛ ریه ها هوا را تنفس می کنند. قلب خون را تلمبه می کند و معده غذا را گوارش می کند.

یکپارچگی به زبان ساده عبارت است از: «پیوند دادن مولفه های گوناگون به یکدیگر، برای ایجاد یک واحد با عملکرد مناسب». درست مانند آنچه برای عملکرد سالم بدن نیاز است، مغزتان هم نمی تواند به بهترین نحو کار کند، مگر این که بخش های گوناگون آن به نحوی هماهنگ و متعادل، با یکدیگر همکاری کنند.

این همان کاری است که «یکپارچگی» می کند: ناحیه های جداگانه ی مغز را با هم پیوند می دهد و با یکدیگر هماهنگ و متعادل می کند. به این ترتیب راحت می توانیم متوجه بشویم بچه هایمان چه مواقعی یکپارچه نیستند: وقتی عواطف و احساساتشان آن ها را از پا انداخته است.