کتاب ریموند چندلر

Raymond Chandler: The Detections of Totality
در جستجوی کلیت
کد کتاب : 45642
مترجم :
شابک : 978-6226654418
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ریموند چندلر اثر فردریک جیمسون

کتاب «ریموند چندلر: در جستجوی کلیت» اثری نوشته ی «فردریک جیمسون» است که نخستین بار در سال 2014 انتشار یافت. «ریموند چندلر»، نویسنده ی برجسته و تصویرگر زندگی آمریکایی، به خاطر تأثیرگذاری های خود هم بر فرهنگ عامه و هم بر مدرنسیم، جایگاهی ویژه در تاریخ ادبی دارد. او با کتاب «خواب گران»، تأثیری همیشگی بر ژانر «رمان کارآگاهی» گذاشت. «فردریک جیمسون» در این کتاب، تفسیری از آثار «چندلر» را ارائه می دهد که هم به خود آثار و هم جهان اجتماعی پیرامون آن ها می پردازد. محیط همیشگی داستان های «چندلر»، لس آنجلس، هم به عنوان نمونه ای کوچک از ایالات متحده به تصویر کشیده می شود و هم تصویری پیشگویانه از آینده ی این کشور. «جیمسون» توضیح می دهد که داستان های تریلر «چندلر»، ویژگی های متافیزیکال مشخصی دارند.

کتاب ریموند چندلر

فردریک جیمسون
فردریک جیمسون (Fredric Jameson‎؛ زادهٔ ۱۴ آوریل ۱۹۳۴) , منتقد و نظریه‌پرداز آمریکایی است و بیشتر به خاطر تحلیل جریانهای فرهنگی معروف است.از آثار برجسته جیمسون می‌توان از پست مدرنیسم: منطق فرهنگی سرمایه داری متاخر و ناخودآگاه سیاسی نام برد.در حال حاضر جیمسون استاد ادبیات تطبیقی در دانشگاه دیوک است. در سال ۲۰۱۲، انجمن آمریکایی زبان نوین جایزه یک عمر تلاش آکادمیک را به جیمسون اعطا کرد.
نکوداشت های کتاب ریموند چندلر
The master of literary theory takes on the master of the detective novel.
در این کتاب، استاد نقد ادبی در مورد استاد رمان کارآگاهی صحبت می کند.
Amazon Amazon

A joy to read.
اثری لذت بخش.
Barnes & Noble

From a thinker whose writings sweep from Sophocles to science fiction.
از اندیشمندی که نوشته هایش، از سوفوکلس تا داستان علمی تخیلی را در بر می گیرد.
Verso

قسمت هایی از کتاب ریموند چندلر (لذت متن)
مخاطبین ممکن است انتظار گذشتن از یک دوره ی اولیه ی آشناسازی را داشته باشد، گذشتن از یک تالار ورودی که در آن، تکنیک های مناسب رمزگشایی اثر، تدریس و آموخته می شود.