کتاب عرق ریزان روح

soul shed
کد کتاب : 15966
شابک : 978-9644484247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 229
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عرق ریزان روح اثر جمال میرصادقی

کتاب عرق ریزان روح تلاش نویسنده ای است صاحب نام در جست و جوی رازهای نهفته در جادوی کلام قصه گویانی که در جهان قصه گویی به فضاهای ناشناخته ای دست یافته اند.

«در یکی از جلسه های داستان خوانی خانمی داستانی خواند که انتقادهای شدیدی به داستان او شد. این انتقادها او را آشفته کرد. خانمی بود علاقه مند و با پشتکار و تا حدی آشنا به اصول داستان نویسی، اما اینکه چرا داستان هایش پر ایراد از آب در می آمد مرا به فکر فرو برد. به داستان هایی که پیش از آن جلسه خوانده بود و انتقادهای تندی که به آن ها شده بود فکر کردم؛ داستان هایی بود تمثیلی و نمادی، بی آنکه کیفیت های مفروض این داستان ها را تا حد قابل قبولی داشته باشد؛ اشکال وعدم پیشرفت او در داستان هایش از همین ناآگاهی ناشی می شد…»

کتاب عرق ریزان روح

جمال میرصادقی
جمال میرصادقی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲) نویسنده ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است و تا کنون حدود ۴۳ جلد کتاب، رمان، داستان بلند و نقد ادبی و مجموعه مقالات، از او منتشر شده‌است.مال میرصادقی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. فارغ‌التحصیل دانشکده ادبیات و علوم انسانی از دانشگاه تهران در رشته ادبیات فارسی است. جمال میرصادقی مشاغل گوناگونی داشته‌است. کارگری، معلمی، کتابدار دانشسرای تربیت معلم، کارشناس آزمون سازی در سازمان ا...
دسته بندی های کتاب عرق ریزان روح