کتاب عشق گمشده

The Wedding
کد کتاب : 48748
مترجم :
شابک : 978-9644053850
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1383
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب عشق گمشده اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب «عشق گمشده» رمانی نوشته ی «نیکلاس اسپارکس» است که اولین بار در سال 2003 منتشر شد. «ویلسون لوییس» پس از سی سال، مجبور شده که با حقیقتی دردناک مواجه شود: عشق از ازدواج او رخت بر بسته است. همسرش، «جین»، دیگر علاقه ای به او ندارد و این کاملا تقصیر خود او است. برخلاف نمونه ی درخشان پدر و مادر همسرش، «نوآ» و «آلی» و عشق پنجاه ساله ی آن ها، «ویلسون» نمی تواند احساسات واقعی اش را به راحتی بیان کند. او زمان بسیار اندکی را در خانه گذرانده و بیشتر در محل کار حضور داشته، و مسئولیت بزرگ کردن بچه ها نیز بر عهده ی «جین» بوده است. حالا دخترش در آستانه ی ازدواج است، و همسرش به ترک کردن او فکر می کند. اما «ویلسون» فقط از یک چیز اطمینان دارد: عشق او نسبت به «جین» در طول این سال ها بیشتر و بیشتر شده و او می خواهد هر کاری که می تواند، انجام دهد تا ازدواجش را احیا کند.

کتاب عشق گمشده

نیکلاس اسپارکس
نیکولاس چارلز اسپارکس، زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد. اسپارکس همچنین در آن سال، با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند. این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و...
نکوداشت های کتاب عشق گمشده
A moving tale of love lost.
داستانی تکان دهنده درباره ی عشق از دست رفته.
Barnes & Noble

Sparks once again brings readers his unique insight into the only emotion that ultimately really matters.
«اسپارکس» یک بار دیگر بینش های منحصر به فرد خود را درباره ی تنها احساسی که در نهایت واقعا اهمیت دارد، به مخاطبین ارائه می کند.
Amazon Amazon

A touching novel about one man's attempt to save a failing marriage.
رمانی تأثیرگذار درباره ی تلاش یک مرد برای نجات ازدواجی در حال نابودی.
BookPage BookPage

قسمت هایی از کتاب عشق گمشده (لذت متن)
مایه ی دلشکستگی است که تصور کنی شاید همسرت دوستت نداشته باشد، و آن شب، بعد از این که «جین» عطر را به اتاق خوابمان برد، من مدت ها روی مبل نشستم و از خودم پرسیدم این وضعیت چگونه پیش آمد.

ابتدا دلم می خواست باور کنم که «جین» صرفا احساسی واکنش نشان داده و من بیش از آنچه سزاوار بوده است، قضیه را تعبیر و تفسیر کرده ام. با این حال هرچه بیشتر در این مورد فکر می کردم، نه تنها ناخشنودی او را از همسری فراموشکار احساس می کردم، بلکه رد پای افسردگی دیرینه ای را هم در او می دیدم، گویی خطای من ضربه ی نهایی لغزش هایی بود که از زمان های دور مرتکب می شدم.

آیا ازدواج باعث سرخوردگی «جین» شده بود؟ با این که دلم نمی خواست اینطور تصور کنم، حالت او خلاف این را نشان داده بود، و باعث شد از خودم بپرسم که عاقبت ما در آینده چه خواهد شد.