کتاب پسری که مرا دوست داشت

The boy who loved me
کد کتاب : 5821
شابک : 978-9643119058
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 16 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب پسری که مرا دوست داشت اثر بلقیس سلیمانی

کتاب «پسری که مرا دوست داشت»، نوشته‌ی بلقیس سلیمانی است. این کتاب مجموعه از داستان‌های کوتاه‌ است که در فضایی وهم‌آلود نوشته‌شده است. این مجموعه مضامینی چون مرگ، روابط انسانی و ازدواج را دربر می‌گیرد.
هر یک از این داستان‌ها یک برش و یک لحظه را از زندگی اجتماعی روایت می‌کند. این داستان‌ها به شرح وقایعی می‌پردازند که ممکن است در طول زندگی، هر فرد با آن مواجه شود.
این کتاب، مجموعه‌ای متشکل از 43 داستان کوتاه است. این داستان‌ها که جزو داستان‌های مینی‌مال به حساب می ‌آیند از حد یکی دو صفحه تجاوز نمی‌کنند.
بلقیس سلیمانی قلمی شیوا و روان دارد و کتاب‌های او برای مخاطب، به‌آسانی قابل‌هضم است. اکثر مخاطبین می‌توانند با این کتاب به راحتی ارتباط برقرار کنند. تراژدی و طنز در این اثر با هم همراه شده‌اند. به گفته خود نویسنده این مجموعه، ادامه دیگر کتاب‌های او مثل «خاله بازی» و «بازی آخر بانو» است.
بلقیس سلیمانی در این کتاب مخاطب را با خود به خوبی همراه می‌کند و داستان را به سبک خود برای او شرح می‌دهد. این کتاب توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است. مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه ایرانی پیشنهاد می‌کنیم .

کتاب پسری که مرا دوست داشت

بلقیس سلیمانی
بلقیس سلیمانی که همه‌ی ما او را به‌عنوان داستان‌نویس می‌شناسیم، دستی نیز بر نقد دارد و پژوهشگر است. این نویسنده پرکار در سال ۱۳۴۲ در کرمان به دنیا آمد. شاید همین محل تولد و گذراندن دوران کودکی در این منطقه باعث شده که رمان‌ها و نوشته‌های او رنگ و بوی اقلیمی داشته باشند و او را نویسنده‌ای بدانیم که در تالیف رمان‌هایش دغدغه بومی‌گرایی دارد.بلقیس سلیمانی نویسندگی را حرفه و شغل خودش می‌داند که تمام‌وقت مشغول آن است. با بررسی رمان‌ها و نو...