کتاب فرزند آخرین اژدها

The Dragon Egg Princess
  • 15 % تخفیف
    138,000 | 117,300 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 59564
مترجم :
شابک : 978-6222740627
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

«الن او» از نویسندگان پرفروش در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب فرزند آخرین اژدها اثر الن اوه

کتاب «فرزند آخرین اژدها» رمانی نوشته «الن او» است که نخستین بار در سال 2020 انتشار یافت. در پادشاهی «جوسن»، علیرغم پیشرفت های فناوری در کشور های دیگر، جادو همچنان حرف اول را می زند. پسری 14 ساله به نام «جیهو پارک» با این انتظار از طرف خانواده اش رو به رو شده که او نیز باید مانند نیاکان خود، به یک جنگجو تبدیل شود و از جنگل «کیداهارا» محافظت کند، به خصوص از پنج سال پیش که پدرش به درون این جنگل ماورایی قدم گذاشت و هیچ وقت بازنگشت. «جیهو» که می خواهد به خانواده اش کمک کند، می پذیرد که به خدمت شرکتی خارجی درآید که قصد دارد جنگل را به بهانه مدرن کردن منطقه، از بین ببرد. اما مقامات شرکت، هدف تاریکتری در سر دارند. اکنون «جیهو» باید به کمک شاهدختی گمشده و ساکنین «کیداهارا»، از این سرزمین جادویی محافظت کند.

کتاب فرزند آخرین اژدها

الن اوه
الن اوه نویسنده کره ای-آمریکایی، و بنیانگذار و رئیس موسسه غیرانتفاعی We Need Divers Books است. او نویسنده سه گانه پیشگویی است، همچنین به عنوان تواریخ پادشاه اژدها، مجموعه ای از رمان های فانتزی، نوجوان بر اساس فرهنگ عامه کرهشناخته می شود.اوه در بروکلین، نیویورک بزرگ شد. وی در دانشگاه نیویورک و دانشگاه جورج تاون تحصیل کرد و در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. او پس از بچه دار شدن به طور جدی شروع به نوشتن کرد، و به همین دلیل تلاش او برای پیدا کردن کتاب هایی که شامل نمایندگی برای بچه هایش بود، تحریک شد...
نکوداشت های کتاب فرزند آخرین اژدها
This enjoyable read should appeal to fantasy fans.
این داستان لذت بخش برای طرفداران داستان های فانتزی جذاب خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A strong fantasy with a quick pace, and modern heroes.
یک داستان فانتزی قدرتمند با ضرباهنگی سریع و قهرمانان مدرن.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Fans of "Harry Potter" and other magical tales that are rooted in the real world will find this story entertaining.
این داستان برای طرفداران «هری پاتر» و سایر قصه های جادویی که ریشه در دنیای واقعی دارند، سرگرم کننده خواهد بود.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب فرزند آخرین اژدها (لذت متن)
«جیهو» تمام شب نگران بود که اگر سوار موتورسیکلت شود، ممکن است جادوی آن را باطل کند. به جای آن سوار کالسکه ای اسبدار شد و بدون جلب توجه به آنجا رفت. بقیه با شنیدن این حرف فقط شانه بالا انداختند و به او گفتند کهنه پرست. «جیهو» با حسرت به آن ها نگاه می کرد که سوار بر موتورسیکلت هایشان به این طرف و آن طرف می رفتند. به نظر می آمد خیلی بهشان خوش می گذرد.

با وجود تمام برنامه هایی که برای شهرک سازی در زمین های «کیداهارا» داشتند، به نظر می آمد هدف نهاییشان، کوه «جیرای» است. «جیهو» نمی دانست چرا اوریونی ها اینقدر مصمم بودند که به آن آتشفشان برسند. تا جایی که او می دانست، هیچ انسانی هرگز به آن کوه نرفته بود. اگر هم رفته بود، زنده برنگشته بود.

مبهوت به تبر نگاه می کرد. «جیهو» تا آن روز درختی را قطع نکرده بود. وقتی پدرش پیش آن ها زندگی می کرد، «جیهو» هنوز کوچک بود. از وقتی هم که پدرش رفته بود، «جیهو» همیشه از جنگل دوری می کرد. شوهرخاله اش فقط موقعی درخت ها را قطع می کرد که مجبور می شد، و تازه در آن صورت هم، هیچ وقت درخت های «کیداهارا» را قطع نمی کرد.