کتاب مشکل همیشه افسردگی نیست

It's not always depression
(کاربرد مثلث تغییر در گوش دادن به تن،کشف احساسات،و پیوند با اصل خود)
کد کتاب : 61537
مترجم :
شابک : 978-6006454498
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب مشکل همیشه افسردگی نیست اثر هیلاری جیکوب هندل

سارا به طرز دردناکی از ابراز وجود خود رنج می برد. اسپنسر اضطراب اجتماعی فلج کننده را تجربه کرده است. همه این بیماران برای درمان افسردگی نزد روان درمانگر هیلاری جاکوبز هندل مراجعه کردند. در عوض، جاکوبز هندل متوجه شد که همه آنها در جوانی آسیب‌هایی را تجربه کرده‌اند که باعث می‌شود دفاع‌های عاطفی را به‌عنوان نشانه‌های افسردگی به نمایش بگذارند. جاکوبز هندل این بیماران و دیگران را به سمت زندگی هایی پر از احساس رضایت و شادی هدایت کرد. آن هم از طریق یک رویکرد درمانی همدلانه و موثر که از جدیدترین شیوه های علمی در مورد قدرت شفابخش احساسات ما استفاده می کند.

در حالی که درمان های مرسوم بیماران را تشویق می کند تا در مورد رویدادهای گذشته صحبت کنند که ممکن است باعث اضطراب و افسردگی شود، روان درمانی پویا تجربی تسریع شده (AEDP)، روشی که توسط جاکوبز هندل انجام شد و توسط دکتر دایانا فوشا ادامه پیدا کرد، به ما می آموزد که احساسات دفاعی و بازدارنده (شرم) را شناسایی کنیم. احساس گناه و اضطراب که احساسات اصلی (خشم، غم، ترس، انزجار، شادی، هیجان و هیجان جنسی) را مسدود می کند. تجربه کامل احساسات اصلی به ما این امکان را می دهد که وارد یک حالت قلب باز شویم که در آن آرام، کنجکاو، با اعتماد بنفس، دلسوز، مطمئن، شجاع و صریح خواهیم بود.

کتاب مشکل همیشه افسردگی نیست

نکوداشت های کتاب مشکل همیشه افسردگی نیست
One of the best new Depression audiobooks
یکی از بهترین کتاب های جدید در خصوص افسردگی
BookAuthority

قسمت هایی از کتاب مشکل همیشه افسردگی نیست (لذت متن)
همان طور که پژوهش ها و نظریه دلبستگی به ما می گوید و خود ما به طور شهودی می دانیم، همه ما نیاز داریم که بی قید و شرط مورد پذیرش و محبت قرار بگیریم، تا به بالاترین سطح عملکرد برسیم، باید یاد بگیریم که با دردهای خود هم چنین کنیم: آن را بپذیریم، آرام کنیم، و خودمان را با محبت تسکین بدهیم؛ به خصوص اگر آسیب دیده باشیم. برای شفاف کردن موضوع باید گفت که فقط وقتی غمگینیم یا ترسیده ایم، رنج نمی کشیم؛ بلکه وقتی که خشمگین، منزجر، یا به هر نحوی آشفته ایم هم درد می کشیم. برخی از ما حتی هنگام شادی، شور، و غروری که با خودشان اضطراب و شرم به همراه می آورند، به درد می آییم. مهر ورزیدن به خود برای بیشتر ما کار آسانی نیست. اما کسانی که با مهر و پذیرش با خودشان برخورد می کنند، حال خوش تری دارند. به این فکر کنید که وقتی آشفته هستید، اگر با درک، پذیرش، و مهر با شما برخورد شود، حال خوش تری پیدا می کنید یا وقتی این برخورد با خشونت و قضاوت باشد؟ مغزهای ما وقتی آرام می شوند که احساس امنیت، دیده شدن، و پذیرش بکنیم. به یک اتفاق یا خاطره اخیر فکر کنید که احساس های سنگین و دشواری برای شما به همراه داشته است. آن را بنویسید: از خودتان بپرسید که اگر یکی از دوستان عزیزتان همین تجربه و احساس را داشته باشد شما برای آرام کردن او چه می کنید. آنچه به او می گویید و انجام می دهید را اینجا بنویسید: وقتی توانستید محبتی را که قرار بوده به دیگری بدهید تصور کنید، جهت آن را متوجه داخل و خودتان کنید. آن را به سوی بخشی از خودتان بگردانید که اخیرا رنجیده است.