کتاب پیوند دوباره با جوهره خویشتن

Reconnect to your Core
راهنمای عملی احساس خوب و شادی
کد کتاب : 27272
مترجم :
شابک : 978-6006454429
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ارتباط مجدد با اصل خویش
Reconnect to your Core
راهنمای عملی برای شاد زیستن و احساس خوب داشتن
کد کتاب : 43188
مترجم : احمد ولیخانی
شابک : 978-6002008718
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیوند دوباره با جوهره خویشتن اثر کریستین نایب

یاد بگیرید مغز شما چگونه کار می کند تا بتوانید بر اضطراب و افسردگی غلبه کنید و با اعتماد به نفس و پر انرژی زندگی کنید.
بسیاری از مردم زندگی ناخوشایندی را می گذرانند و آروزهایشان را تحقق نیافته می بینند. آنها با اضطراب ، افسردگی ، استرس ، درد جسمی ، انرژی کم ، بی حوصلگی ، نگرانی بی پایان ، عدم اشتیاق و مشکلات مربوط به روابط روبرو هستند.
روان شناس، بالینی کریستین نایب، با ترکیب علوم اعصاب ، تکنیک های روان درمانی و تحقیقات هوشیاری ، توضیح می دهد که چگونه مغز ما به طور خودکار احساسات ما را با اضطراب سرکوب می کند و چرا این مکانیسم اضطراب دلیل اصلی علائم روانشناختی است. تأثیر گسترده ی این مکانیسم احساس اضطراب خودکار در خوشبختی و رفاه ما و اینکه چگونه می توانید برای بهبود علائم خود و بازیابی اعتماد به نفس خود بر این مکانیسم غلبه کنی در این کتاب به خوبی توضیح داده شده است. با استفاده از درک آسان مفاهیم ، مثال ها ، ابزارها و تکنیک ها قادر خواهید بود تا در نهایت نحوه ی کار مغز و چگونگی ایجاد اضطراب و استرس را بفهمید و اینکه برای غلبه بر آن می توانید چه کار کنید و مطابق با پتانسیل خود زندگی کنید.
کتاب پیوند دوباره با جوهره ی خویشتن ابزارها و تکنیک های عملی ای به شما ارائه می دهد تا بتوانید مکانیسم اضطراب را که باعث علائم و مشکلات شما می شود درک کنید. اینکه مغز شما چگونه کار می کند و چگونه به طور خودکار در هر لحظه بر شما تأثیر می گذارد به روشنی توضیح داده شده است. در این کتاب نحوه ی کار ذهن ناخودآگاه و تأثیرگذاری آن بر احساسات ، افکار ، حالات عاطفی ، عادت ها و تصمیم گیری تان را به خوبی درک می کنید.

کتاب پیوند دوباره با جوهره خویشتن

کریستین نایب
کریستین نایب یک روانشناس بالینی اهل اسلو نروژ است. وی تجربه طولانی در معالجه بیماران مبتلا به اضطراب ، افسردگی و استرس دارد. با استفاده از شیوه بسیار مؤثر ISTDP ، نایب بینش ترکیبی از سالهای آموزش و کار حرفه ای خود به خواننده می دهد. او با طنز ، اشتیاق و دلسوزی می نویسد و درک آسان از مباحثی مانند روانشناسی ، رشد مغز ، معنویت ، پویایی اجتماعی و روابط را امکان پذیر می کند.