کتاب کار

Work
تجربه و هنر زندگی 12
کد کتاب : 1433
مترجم :
شابک : 978-600-7289-04-4‬‬
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش در آمریکا و اروپا

معرفی کتاب کار اثر لارس اسوندسن

کتاب کار، اثری نوشته ی لارس اسوندسن است که اولین بار در سال 2008 به چاپ رسید. کار، یکی از جهانی ترین ویژگی های زندگی انسان است و تقریباً همه ی ما بخشی از زندگیمان را صرف کار کردن می کنیم. اما کار، آدم ها را معمولاً یاد خستگی و کسالت می اندازد و اغلب تصور می کنیم با علایقمان در تضادی آشکار قرار دارد. البته چنین تصوری در ذهن برخی از فیلسوفان یونان باستان نیز شکل می گرفت؛ فیلسوفانی که کار را به طور کلی نوعی نفرین و بلا در نظر می گرفتند. با این وجود تحقیقات علمی نشان می دهند که کار کردن، باعث افزایش سال های عمر می شود و به طور کلی برای سلامت جسمی و ذهنی انسان ها مفید است. اما دلیل این موضوع چیست؟ کار چه معنایی دارد و تا چه حدی در شکل گیری هویت اجتماعی ما تأثیرگذار است؟ لارس اسوندسن در این کتاب جذاب و آموزنده به کاوش در این سوال ها و موضوعاتی از این دست می پردازد. اسوندسن قصد دارد تا با ارائه ی شناختی همه جانبه و کامل از مقوله ی کار، شیوه ی نگرش مخاطبین خود نسبت به این ویژگیِ همیشه حاضر در زندگی انسان را به شکلی مثبت تغییر دهد.

کتاب کار

لارس اسوندسن
لارس اسوندسن، زاده ی 16 سپتامبر 1970، فیلسوف و نویسنده ای نروژی است.اسوندسن، استاد دپارتمان فلسفه ی دانشگاه برگن در کشورش است. او چندین کتاب به رشته ی تحریر درآورده که همگی با بازخوردهای مثبتی رو به رو شده و به بیست و دو زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب کار
Let your thoughts fly with Work.
اجازه دهید افکارتان با این کتاب به پرواز درآید.
Politiken

Accessible and entertaining.
قابل فهم و سرگرم کننده.
Salongen

قسمت هایی از کتاب کار (لذت متن)
اگر توقعمان را زیادی بالا ببریم، همه چیز باعث یأس ما خواهد شد. یأس ریشه در توقع دارد و اگر توقعات ما خیلی بالا باشد، احتمال این که مأیوس شویم خیلی بیشتر می شود. اگر انتظار داشته باشیم که کار معنایی غایی به زندگی ما ببخشد، مأیوس خواهیم شد. همین در مورد عشق، دوستی، هنر و همه چیزهای دیگر هم صدق می کند. هیچ معنای غایی وجود ندارد. هیچ چیز فی نفسه کامل نیست.

در این دنیا فقط دو تراژدی وجود دارد: یکی نرسیدن به چیزی است که می خواهی، و دیگری رسیدن به آن. این دومی خیلی بدتر است. تراژدی واقعی همین است.