کتاب تازه عروس

Invitation to lunch
کد کتاب : 7529
مترجم :
شابک : 9789643112585
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 287
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تازه عروس اثر آلبا د سس پدس

کتاب صوتی "تازه عروس" نوشته‌ی آلبا دسس پدس یک مجموعه از داستان‌های کوتاه جذاب و شنیدنی است که به مسائل مختلفی از زندگی انسانی و ارتباطات انسانی می‌پردازد. این اثر شامل دوازده داستان کوتاه با عناوین متنوعی مانند "دفترچه پس‌انداز"، "دخترک ساده‌لوح"، "عاشق و معشوق"، "تازه عروس"، "خداحافظی"، "شال خاکستری"، "دوچرخه قرمز"، "یکشنبه"، "درس"، "بوی دود"، "دیوار دبیرستان" و "سرخی غروب" است.

"تازه عروس" داستانی است که به زندگی و روابط میان همسران می‌پردازد. در این داستان، حادثه‌ای ناگهانی و ناخوشایند، زندگی زنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که به تازگی ازدواج کرده است. روایت این داستان در یک روستا با فرهنگ‌های خاصی اتفاق می‌افتد که به خرافات اعتقاد دارند و نوعروس را به عنوان نیکوکار نمی‌پذیرند. این باورهای اشتباه و اتفاقات پس از آن بر روی رفتار زوج جوان اثرگذار می‌شوند و به چالش کشیدن روابط آن‌ها منجر می‌شود.

نویسنده کتاب، آلبا دسس پدس، به شیوه‌ای حرفه‌ای و عمیق به بررسی احساسات و زندگی زنانه می‌پردازد. او در داستان‌هایش به مسائل اجتماعی مرتبط با زندگی خانوادگی و روابط زنان اشاره می‌کند و مانند سایر آثارش، شخصیت‌های اصلی داستان‌ها اغلب زنان هستند. تحلیل و بررسی نگرانی‌ها، امیدها و ناامیدی‌های زنان در مواجهه با مشکلات زندگی و ارتباطات انسانی مهم‌ترین مضامین این کتاب صوتی می‌باشد.

کتاب تازه عروس

آلبا د سس پدس
آلبا دسس پدس در رم ایتالیا زاده شد. پدربزرگش نخستین رئیس جمهور کوبا، پدرش سفیر کوبا و مادرش ایتالیایی بود. خود وی پس از ازدواج با یک سرهنگ ایتالیایی به تابعیت ایتالیا درآمد و سال های زیادی در ایتالیا زیست.او کارش را به عنوان روزنامه نگار در دهه ۱۹۳۰ آغاز کرد. در ۱۹۳۵ نخستین رمان خود L’Anima Degli Altri را نوشت. در این سال برای فعالیت های ضدفاشیستی در ایتالیا زندانی شد؛ و دو کتابش، «هیچ کس به گذشته برنمی گردد» (۱۹۳۸) و «فرار» (۱۹۴۰) در دستگاه سانسور فاشیست ها توقیف شد. مجددا در سال ۱۹۴۳ ...