کتاب همه دختران دریا

All the sea girls
کد کتاب : 7809
شابک : 9786002782687
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب همه دختران دریا اثر الهام فلاح

در بخشی از کتاب آمده است:
" باران کج راه به شیشه شلاق می زد. شیشه لق باشد انگار، تق و تق توی قاب زنگ زده پنجره عقب و جلو میشد. لای ریل آلومینیومی پنجره پر آب شده بود و معطل تنها یک
حرکت میلیمتری تا روی دیوار نمور شوره زده شره کند. کاج بی جان و آفت زده حیاط کلانتری خیس و خم در مسیر تندباد، منظره ملال آوری به راه انداخته بود که وسوسه بریدنش را به جان بیننده می انداخت. سرباز لاغر و رنگ پریده توی اتاقک نگهبانی جلو در ایستاده بود و چشم های نه خواب و نه بیدارش از میان رویاهای بارانی آلبالو گیلاس میچید. سرهنگ صفایی دستی به طاسی میان سر کشید و چربی کف دست را به آستری جیب شلوارش مالید. بند پرده عمودی را پایین کشید و منظره تکراری باران شهریور گیلان پشت نوارهای عمودی چرک مرده پرده پنهان شد. سرهنگ دستمال کاغذی را با حرص از جعبه بیرون کشید و بی صدا بینی سرخش را فین کرد. قبل از آن که دستمال مچاله را پرت کند توی سطل تا جایی که میشد دماغش را بالا کشید. نشست پشت میز. ابروها را بالا داد و برای بار هزارم به نوشته های توی پرونده بازمانده روی میز نگاه کرد. گوشی را برداشت و شماره داخلی را گرفت.
«خسته نباشید. این بنده خدا، دربان طرح دریا، اگه اومد زود بیاریدش پیش من... بسیار عالی، بفرستین بیاد، تا ظهر شاید چیزی دستگیرمون شد.» گوشی را گذاشت سر جاش و کف دست ها را نشاند روی چشمها. دو تا آرنج تیزش را گذاشت لبه میز و منتظر ماند. "

کتاب همه دختران دریا

الهام فلاح
الهام فلاح در بهار سال 1362 متولد شد. اصالتا گیلانی است، اما کودکی اش را در بوشهر و گرما و خرماپزان سپری کرده است.او دانش آموخته ی رشته ی مهندسی کامپیوتر است. در سال 1390 اولین کتابش با عنوان زمستان با طعم آلبالو توسط نشر ققنوس به چاپ رسید. در سال 1393 دو کتاب دیگر با نام های سامار، توسط نشر ققنوس و مجموعه داستان کشور چهاردهم، توسط نشر نگاه به قلم او انتشار یافت. خونمردگی آخرین اثر اوست که توسط نشر چشمه به چاپ می رسد.داستان زال و رودابه اولین تجربه داستان نویسی او برای نوجوانان است.