کتاب فرزندان تلماسه

Children of Dune
شاهکارهای ادبیات علمی تخیلی
کد کتاب : 109773
مترجم :
شابک : 978-6001828294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 648
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فرزندان تلماسه اثر فرانک هربرت

در انتهای رمان Dune messiah یعنی رمان دوم، پل آتریدیس، مردی که اکنون نابیناست، سر به صحرا می گذارد و فرزندان دوقلوی خود لتو و گانیما را تحت مراقبت فریمن ها وا می گذارد. در حالیکه خواهرش آلیا به عنوان نایب السلطنه بر جهان فرمانروایی میکند. کودکانی که در جان توسط ادویه اسپایس بیدار شده اند، وارثان توانایی پیشگویانه پل از سرنوشت جهان هستند، همان قدرتی که آلیا بشدت مشتاق آن است. در این حین خاندان کورینو برای باز پس گرفتن قدرت، با خاندان بن گستریت و انجمن تیلاکسو و اسپیسینگ در حال دست به یکی کردن هستند تا کنترل ماده ی ادویه و فرزندان پل آتریدیس را به دست آورند.
فرزندان دوقلوی کوچک پل، لتو و گانیما متوجه شده اند که سرپرست آنها آلیا نیز همانند پدر بزرگشان غرق در پلیدی های قدرت شده است و روحش را به زشتی ها فروخته است. آنها نگرانند و از این می هراسند که سرنوشت مشابهی در انتظار آنها باشد…

کتاب فرزندان تلماسه

فرانک هربرت
فرانک هربرت، زاده ی 8 اکتبر 1920 و درگذشته ی 11 فوریه 1986، خبرنگار و نویسنده ی آمریکایی بود.هربرت در تاکومای واشنگتن به دنیا آمد. او به خاطر شرایط بد زندگی، در سال 1938 از خانه فرار کرد تا در کنار عموی خود در اورگان زندگی کند.هربرت پس از جنگ جهانی دوم به دانشگاه واشنگتن رفت و در کلاس های نویسندگی خلاق شرکت کرد. او پس از دانشگاه به سراغ روزنامه نگاری رفت و در چند روزنامه مشغول به کار شد. هربرت سپس نویسندگی داستان را به شکلی جدی تر آغاز نمود و در این حوزه به موفقیت های فراوانی رسید.