کتاب سرنوشت سازان

The Heaven Makers
کد کتاب : 13160
مترجم :
شابک : 978-6001820113
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرنوشت سازان اثر فرانک هربرت

سرنوشت سازان یک رمان علمی تخیلی توسط نویسنده آمریکایی فرانک هربرت است که در ابتدا در سال 1967 در مجله Amazing Stories چاپ شد. فرانک هربرت مردی چند جانبه بود که از معابر بی شمار یک ذهن پیچیده عبور می کرد. سرنوشت سازان اثری کلاسیک که به عنوان یکی از پیچیده ترین و چند لایه ترین رمان ها تا کنون در هر ژانر نوشته شده است. امروز این رمان از همیشه محبوب تر است ، به طوری که خوانندگان این کتاب هر روز زیادتر شده و به دوستان خود می گویند که این کتاب را بخوانند. این کتاب به ده ها زبان ترجمه رسیده شده و تقریبا 20 میلیون نسخه ار آن به فروش رسیده است. هربرت بیش از بیست رمان دیگر نوشت ، از جمله کندو هلستروم ، طاعون سفید ، مغز سبز و آزمایش دوزادی. در طول زندگی ، وی به خاطر بینش فراگیر و زیربناهای عمیق فلسفی در آثارش بسیار مورد تحسین واقع شد. زندگی وی در شرح حال نامزد هوگو ، توسط برایان هربرت شرح داده شده است.

بیگانگان جاویدان قرن هاست که زمین را مشاهده می کنند ، و فیلم های کاملا احساسی از جنگ ها ، بلایای طبیعی و فعالیت های وحشتناک بشر ساخته اند. . . همه برای رفع بی حوصلگی خود. هنگامی که آنها سرانجام با مصیبت های معمولی و متلاطم از بین رفتند ، راهی برای ایجاد فاجعه خود پیدا کردند ، فقط برای سرگرم کردن خود. با این که ، دخالت در فعالیتهای انسانی ممنوع بود و با ورود بازرس کلکسل برای تحقیقات ، به واقع اوضاع از کنترل خارج شد. . .

کتاب سرنوشت سازان

فرانک هربرت
فرانک هربرت، زاده ی 8 اکتبر 1920 و درگذشته ی 11 فوریه 1986، خبرنگار و نویسنده ی آمریکایی بود.هربرت در تاکومای واشنگتن به دنیا آمد. او به خاطر شرایط بد زندگی، در سال 1938 از خانه فرار کرد تا در کنار عموی خود در اورگان زندگی کند.هربرت پس از جنگ جهانی دوم به دانشگاه واشنگتن رفت و در کلاس های نویسندگی خلاق شرکت کرد. او پس از دانشگاه به سراغ روزنامه نگاری رفت و در چند روزنامه مشغول به کار شد. هربرت سپس نویسندگی داستان را به شکلی جدی تر آغاز نمود و در این حوزه به موفقیت های فراوانی رسید.
قسمت هایی از کتاب سرنوشت سازان (لذت متن)
چم های موجوداتی ابدی و پیشرفته هستند که آنها در کهکشان پراکنده هستند.اما موجودات ابدی با عمر بی پایان خود چه باید بکنند؟چگونه وقت خود را بگذرانند تا حوصله اشان سرنرود؟چگونه باید تکثیر نسل را تحت فرمان داشته باشند تا دچار عواقب وحشتناک انفجار جمعیتی نشوند:و چه بهایی را باید برای داشتن فرزند بپردازند؟ انسان ها موجوداتی فانی با عمر کوتاه هستند.آنها درمقایسه با چم ها موجوداتی اولیه و عقب مانده محسب میشوند. انسان ها و چم ها چگونه با هم آشنا خواهند شد و چه تاثیری بر هم خواهند داشت؟آنها چه تعاملی با هم خواهند داشت؟آیا انسان ها به راحتی تسلیم خواهند شد؟یا روح سرکشان چم ها را به تفکر وا خواهد داشت؟