کتاب نفرین خاکستری

Gray curse
کد کتاب : 13308
شابک : 9786003671539
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1381
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب نفرین خاکستری اثر مهسا محب علی

در این رمان، دختری به نام «ایشا» به تشویق پزشکش «سایکو» رمانی می نویسد و به همراه نامه ای برای همسرش امیر می فرستد. او در این رمان از رازی پرده برمی دارد و خود را از عفریته ها معرفی می کند، اما پزشکش اعتقاد دیگری دارد. نامه دوم را مادر ایشا به امیر می نویسد و پرده های دیگری را از راز او کنار می زند و این رازهای تودرتو با ماجراهایی از وقایع تاریخ امروز ایران گره می خورد.

کتاب نفرین خاکستری

مهسا محب علی
محب‌علی در دانشکده هنرهای زیبا موسیقی خوانده‌است. او از نویسندگان نسل سوم ادبیات داستانی ایران محسوب می‌شود، داستان‌نویسی را از کارگاه‌های رضا براهنی در دههٔ ۱۳۶۰ آغاز کرد. محب‌علی وی در سال‌های اخیر چند دوره کارگاه داستان‌نویسی برگزار کرده‌است. او برندهٔ دو دورهٔ جایزهٔ بنیاد گلشیری برای مجموعه داستان «عاشقیت در پاورقی» و رمان «نگران نباش» است. وی هم‌چنین برای رمان نگران نباش جایزهٔ نویسندگان و منتقدان مطبوعات را نیز د...
قسمت هایی از کتاب نفرین خاکستری (لذت متن)
«روی صندلی گهواره ای اش می نشیند، سیگار می کشد و به دریا خیره می شود. سیگار کشیدن را پس از مرگ یشنا آغاز کرده بود. سیگار بدون فیلتر می کشید. عادت داشت سیگارش را تا آخرین لحظه میان انگشت ها نگه دارد، تا زمانی که مجبور شود خاموش اش کند. شاید این سوختن بیشتر از سیگار کشیدن به آفریدت لذت می داد.»