کتاب از گور برگشته

The Revenant
کد کتاب : 16064
مترجم :
شابک : 250-0110075342
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از گور برگشته اثر مایکل پانک

در کتاب از « گور برگشته » اثر "مایکل پانک " آمده است : هیو گلس از مرگ نمی ترسد ، او این کار را قبلا انجام داده است.
در کوه های راکی سال 1823 شکارچیان شرکت "خز کوه های راکی" زندگی سختی و خشنی دارند . هیو گلس یکی از مردان بسیار مورد اعتماد این شرکت است ، او یک پیشاهنگ با تجربه و یک شکارچی متخصص است. اما وقتی مأموریتی ، هیو گلس را با یک خرس گریزلی رو در رو می کند ، وی به طرزی مرگ بار زخمی می شود و انتظار نمی رود که زنده بماند. به دو نفر از نیروهای شرکت دستور داده می شود تا زمان مرگ وی که حتمی به نظر می رسد ، در کنارش بمانند. اما آن ها از ترس حمله قریب الوقوع دوباره ی خرس ، هیوگلس را به حال خود رها می کنند و تفنگ و کلاه با ارزش او را بر می دارند . هیو گلس مردان در حال فرار را می بیند و میل شدیدی به زنده ماندن برای گرفتن انتقام در او ایجاد می شود . او با نگرانی و اراده ای مثال زدنی ، خود را هوشیار و زنده نگه می دارد و در یک سفر سه هزار مایلی ، طبیعت وحشی مرزهای خشن آمریکا را می پیماید، تا از مردانی که به وی خیانت کرده اند انتقام بگیرد . این رمان ،الهام بخش فیلمی به همین نام با بازی لئوناردو دی کاپریو و تام هاردی است که بسیار موفق بود.

کتاب از گور برگشته

مایکل پانک
مایکل دبلیو پانک (زاده 7 دسامبر 1964) نویسنده، رمان نویس، استاد، تحلیلگر سیاست، مشاور سیاست، وکیل و معاون سابق تجارت ایالات متحده و سفیر ایالات متحده در سازمان تجارت جهانی در ژنو، سوئیس است.وی در حال حاضر معاون سیاسی رئیس جمهور برای خدمات وب آمازون است.او بیشتر برای نویسندگی The Revenant: A Novel of Revenge (2002) شناخته شده است، که در فیلم با عنوان The Revenant (2015) با کارگردانی Alejandro González Iñárritu با فیلمنامه ی Iñárritu و Mark L. Smith و فیلمبردا...
نکوداشت های کتاب از گور برگشته
A captivating tale of a singular individual . . . Authenticity is exactly what The Revenant provides, in abundance.”
"حکایتی فریبنده از یک انسان تنها. . . اصالت دقیقا همان چیزی است که "از گور برگشته "به وفور ارائه می دهد. "
The Denver Post

“A gripping and hard-edged tale of survival, revenge, and, ultimately, redemption….Loosely based on true events, Glass's harrowing journey will keep readers engaged throughout. A must-read for fans of Westerns and frontier fiction and recommended for anyone interested in stories that test the limit of how much the human body and spirit can endure.”
"داستانی جذاب و سخت، از انتقام جویی ، و در نهایت رستگاری است .... که با تکیه بر رویدادهای واقعی ، بر اساس سفر واقعی و هولناک هیوگلس ، خوانندگان را درگیر خود می کند. برای طرفداران وسترن ها و داستان های مرزی و برای هر کسی که علاقه مند به داستان باشد ،توصیه می شود .این کتاب میزان محدودیت هایی را که بدن و روح انسان می تواند تحمل کند ، نشان می دهد. "
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب از گور برگشته (لذت متن)