کتاب زورو

Zorro
کد کتاب : 12346
مترجم :
شابک : 978-2000729594
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ایزابل آلنده از نویسندگان پرفروش شیلی

معرفی کتاب زورو اثر ایزابل آلنده

کتاب زورو، رمانی نوشته ی ایزابل آلنده است که نخستین بار در سال 2005 منتشر شد. دیگو دلاوگا که در کالیفرنیای جنوبی در اواخر قرن هجدهم به دنیا آمد، فرزند دو دنیای متفاوت است: پدرش، یک نظامی اسپانیایی اشرافی است که املاک زیادی دارد و مادرش، جنگجویی بومی است. دیگو در شانزده سالگی به اسپانیا فرستاده می شود، کشوری که به خاطر فساد حکومت ناپلئونی، در وضعیت بدی قرار دارد. او خیلی زود به گروه «عدالت» می پیوندد: یک جنبش مقاومت زیرزمینی که به کمک به افراد ضعیف و فقیر اختصاص دارد. بین دنیای نو و دنیای قدیم، شخصیت زورو شکل می گیرد؛ قهرمانی بزرگ پا به میدان می گذارد و افسانه ای شگفت انگیز آغاز می شود.

کتاب زورو

ایزابل آلنده
ایزابل آلنده، زاده ی 2 آگوست 1942، نویسنده ای اهل شیلی است. رمان‌های او اغلب در سبک رئالیسم جادویی جای می‌گیرند. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگش در بستر بیماری بود، ایزابل نگاشتن نامه‌ای به وی را شروع کرد که دستمایه رمان بزرگ «خانه ارواح» گردید. پائولا نام دختر وی است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان «پائولا» را در سال ۱۹۹۱ بصورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده خود را به...
نکوداشت های کتاب زورو
A moving portrait of a hero.
تصویری تکان دهنده از یک قهرمان.
People People

Lively and fascinating.
سرزنده و شگفت انگیز.
Chicago Tribune Chicago Tribune

Allende gives Zorro the feel of a folk or fairy tale.
آلنده به زورو، احساس یک داستان فولکلور یا داستان پریان را می بخشد.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب زورو (لذت متن)
او دریافت که آن ها که بیشتر حرف می زنند، کمتر عمل می کنند، خودستایی نشانه ی افراد نادان است و چاپلوسان، معمولا بدجنس هستند.

«آیا واقعا باور دارید که زندگی منصفانه است آقای دلاوگا؟» «نه استاد، اما می خواهم هر کاری را که در توانم هست، انجام دهم تا آن را منصفانه کنم.»

عشق، شرایطی است که بر منطق افراد سایه می افکند، اما کشنده نیست. معمولا تمام چیزی که بیمار نیاز دارد این است که عشقش دوطرفه باشد، و سپس، از آن بیرون می جهد و شروع می کند به بو کشیدن هوا برای یافتن طعمه ی جدید.