کتاب طرح اژدها

The Sons of the Dragon
اژدهازادگان
کد کتاب : 16300
مترجم :
شابک : 978-6222190354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 233
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طرح اژدها اثر جرج آر آر مارتین

اژدهازادگان رمانی نوشته جورج آر آر مارتین است که در سرزمین خیالی وستروس، صحنه سریال «آواز یخ و آتش» مارتین اتفاق می‌افتد. داستان حدود 270 سال قبل از شروع بازی تاج و تخت شروع می شود. این داستان، مرگ اگون اول، معروف به "آیگون فاتح"، و دو پسرش آینیس اول، جانشین تاج و تخت، و میگور اول "بی رحم" را در جانشینی های مربوط به تاج و تخت پس از آن، و درگیری هایی که پس از آن با آن مواجه شد، به تصویر می کشد. بین آنها. داستان با مرگ میگور به پایان می رسد و زمینه را برای دنباله آن معرفی می کند که در مورد زندگی جانشین و برادرزاده او است که 55 سال به عنوان فرمانروای هفت پادشاهی سلطنت کرد.
در بخشی از کتاب آمده است:
" وقتی پیشگوی یک دست دیوانه ای به نام «شبان» برضد اژدهایان سخن راند، آن هم نه برضد اژدهایانی که قرار بود به ایشان حمله کنند بلکه برضد همه ی اژدهایان در هرجای دیگری، جمع مردم نیمه دیوانه گوش سپردند. شبان به فریاد گفت: «آن زمان اژدهایان بیایند، گوشت تن شما می سوزد و تاول می زند و به خاکستر مبدل می شود. همسران تان در خرقه ی آتش می رقصند و وقتی می سوزند جیغ می کشند؛ در میان زبانه ی شعله ها چه هرزه وارند و چه برهنه! فرزندان کوچک تان را خواهید دید که می نالند و می گریند… آن قدر می گریند که چشم های شان ذوب شود و چنان از صورت شان به پایین بیفتد که انگار چیزی لزج باشد…"

کتاب طرح اژدها

جرج آر آر مارتین
جرج ریموند ریچارد مارتین، زاده ی 20 سپتامبر 1948، نویسنده و نمایشنامه نویس آمریکایی سبک های فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است.جرج آر. آر. مارتین در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. خانواده اش از طبقه ی کارگر بودند و در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه های شهر زندگی می کردند. او در همان محل به دبیرستان رفت، هرچند آن را دوست نداشت. با این وجود، مارتین بعدها می گوید در آن دوره ی سرنوشت ساز بود که علاقه اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» شکل گرفت. او در جوانی، عاشق کمیک های ابرقهرمانی ده...