کتاب روابط خارجی

Foreign Affairs
کد کتاب : 16373
مترجم :
شابک : 978-6009822706
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده جایزه پولیتزر سال 1985

نامزد جایزه دایره منتقدین کتاب ملی سال 1984

برنده جایزه کتاب ملی سال 1984

معرفی کتاب روابط خارجی اثر آلیسون لوری

رمان روابط خارجی در سال 1984 توسط نویسنده آمریکایی آلیسون لوری نوشته شده است که او نگرانی خود را از دانشجویان آمریکایی مقیم انگلستان در این کتاب بیان می کند. این رمان برنده جوایز متعدد ، از جمله جایزه پولیتزر در سال 1985 و نامزد دریافت جایزه ملی کتاب شد و همچنین در سال 1993 یک فیلم تلویزیونی از این رمان ساخته شد.

ویرجینیا ماینر (وینی) پنجاه و چهار ساله ، استاد دانشگاه کورینت که متخصص ادبیات کودکان است ، برای یک سفر تحقیقاتی راهی لندن است. او عاشق انگلیس است و دوست دارد احساس کند که به آنجا تعلق دارد. او امیدوار است که کتاب جدید مهمی درباره قافیه های زمین بازی بنویسد. با این حال ، می فهمد که کار او توسط یک منتقد اهل کلمبیا بسیار تخریب شده است.
همچنین در لندن ، همکار وینی ، فرد ترنر ، جوان خوش تیپ که تازه از همسر خود جدا شده است در تلاش است تا بر تحقیقات خود متمرکز شود. اما فکر رابطه قبلی او باعث پریشانی اوست و بسختی می تواند خودش را کنترل کند.وینی و فرد ، هر دو آمریکایی ، در خارج از کشور احساس تنهایی می کنند.

روابط خارجی ، هوشمندانه ، مبهم و شوخ نوشته شده و همچنین یک شاهکار طنز ماندگار است.
.

کتاب روابط خارجی

آلیسون لوری
آلیسون لیوری (Alison Lurie) رمان‌نویس آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر برای داستان در سال ۱۹۸۵ است.اگرچه بیشتر به عنوان رمان نویس شناخته می شود، اما او همچنین بسیاری از کتاب ها و مقاله های غیر داستانی، به ویژه در مورد ادبیات کودکان و نشانه شناسی لباس نوشته است.
نکوداشت های کتاب روابط خارجی
If you manage to read only a few good novels a year, make this one of them.
اگر سالانه فقط چند رمان خوب می خوانید ، این یکی را حتما تهیه کنید.
USA Today USA Today

A splendid comedy, very bright, brilliantly written in a confident and original manner. The best book by one of our finest writers.
کمدی پر زرق و برق ، بسیار روشن ، درخشان با روشی مطمئن و اصیل نوشته شده است. یکی از بهترین کتاب توسط یکی از بهترین نویسندگان عصر ما.
Elizabeth Hardwick

An ingenious, touching book.
یک کتاب مبتکرانه و ملموس.
Newsweek Newsweek

قسمت هایی از کتاب روابط خارجی (لذت متن)