کتاب همراز

The Confidant
کد کتاب : 19064
مترجم :
شابک : 978-9642091881
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

برنده جایزه پالیسی سال 2011

برنده جایزه امانوئل-روبلی سال 2011

برنده جایزه استعداد ادبی جوان از کلوپ های کتاب سنت ژرمن-آن لای سال 2011

معرفی کتاب همراز اثر هلن گرمیون

«همراز» روایت شخصیتی به نام کامیل است که به تازگی مادرش را از دست داده و حالا درگیر ماجرایی شده که برایش جالب و ترسناک است، چرا که هر سه شنبه نامه‌ای به دست او می‌رسد که نشانی روی آن نیست و کامیل نمی‌داند که چرا این نامه‌ها برای او ارسال می‌شوند. او بعد از نامه‌ی اول، فکر می‌کند که اشتباهی در کار است اما زمانی که نامه‌ی دوم به دستش می‌رسد متوجه می‌شود که این نامه‌ها برای شخص اوست و اشتباهی در کار نیست. کامیل ناشر است و به همین خاطر نویسنده‌های بسیاری برای چاپ کتاب‌هایشان به او رجوع می‌کنند. به همین خاطر او گمان می‌کند که حتما نویسنده‌ای جوان و تازه کار، از این شیوه استفاده کرده تا کامیل مجبور شود داستان او را بخواند اما این فکر اشتباه است و ماجرا رفته رفته پیچیده‌تر می‌شود. هفته‌ها از پی هم می‌گذرند و در یکی از همین هفته‌ها، دفترچه‌ای به همراه نامه برای کامیل ارسال می‌شود که او را درگیر ماجرایی تازه می‌کند.
ما در این کتاب با داستانی رمزآلود روبه‌رو هستیم که در طول جنگ جهانی دوم رخ داده و به درونیات و تنهایی یک زن می‌پردازد. زنی که غم سنگینی مثل مرگ مادر را از سر گذرانده و مشکلاتی را نیز در زندگی دارد. این داستان به روابط و احساسات انسانی، جنگ و تاریخ، عواطف و احساس مادرانه می‌پردازد. یکی دیگر از ویژگی‌های داستان این است که نویسنده در نگارش آن از عنصر تعلیق استفاده کرده و همین مسئله باعث شده تا کتاب روند بهتری را طی کند و برای خواننده جالب باشد.
نویسنده فرانسوی این کتاب، هلن گرمیون، برای «همراز» جوایز بسیاری را در سال 2011 دریافت کرده است.

کتاب همراز

هلن گرمیون
هلن گرمیون (زاده 8 فوریه 1977 در Poitiers) نویسنده فرانسوی است.هلن گرمیلون خیلی جوان بود که به ادبیات مقدر شد. او حروف را مطالعه کرد و مدرک کارشناسی ارشد را گرفت، سپس به تاریخ روی آورد، بنابراین DEA را بدست آورد.او شروع به نوشتن اولین رمان خود با عنوان Le Confident کرد. این کتاب که در سال 2010 منتشر شد، و به سرعت پرفروش شد. با ترجمه به بیست زبان، بیش از 250،000 نسخه و بیش از 250،000 نسخه در نسخه جیبی به فروش رسید و در حدود بیست کشور جهان ظاهر شد. Le Confident یک داستان عاشقانه است، و از زندگی...