کتاب برف خاموش، برف مرموز

Silent Snow, Secret Snow
کد کتاب : 20463
مترجم :
شابک : 978-6002296009
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1934
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برف خاموش، برف مرموز اثر کنراد ایکین

«برف خاموش، برف مرموز» ، روایتگر دنیای ساکت، خاص و درونی پسربچه ای است که کم کم از زندگی واقعی، خانواده و همکلاسی هایش فاصله می گیرد و در حجمی سفید و ساکت و مرموز سیر می کند. فضایی که به دلیل از دست دادن حس شنوایی اش در او ایجاد شده است. داستان در دو دنیای متفاوت روایت می شود. دنیای واقعی و دنیای ذهنی پسربچه که گوینده در این اثر، با لحن خود به زیبایی این دو فضا را از یکدیگر جدا کرده است:
«احساس می کرد پرده یی نامرئی از برف بین او و دنیا قرار گرفته. اگر هم چو چیزی را خواب ندیده آخر وقتی آدم بیدار است چه طور می شود خواب ببیند؟ پس چه توضیح دیگری داشت؟ به هر حال، این توهم آن قدر زنده بوده که روی تمام اعمال و رفتارش تاثیر گذاشته بوده. الان یادش نمی آمد که صبح اول بود یا صبح دوم یا شاید هم صبح سوم؟ که مادرش متوجه حالاتی غیرعادی در رفتار او شده بود. مادرش سر میز صبحانه گفته بود «آخه، عزیز من، تو چه ت شده؟ انگار اصلا گوش ات به مانیست...» از آن به بعد چند دفعه این اتفاق افتاده بود نمی دانست!»

کتاب برف خاموش، برف مرموز

کنراد ایکین
کنراد پاتر ایکین (5 اوت 1889 - 17 اوت 1973) نویسنده آمریکایی بود که اثر وی شامل شعر، داستان کوتاه، رمان، یک نمایشنامه و یک زندگی نامه است.ایکین پسر ثروتمند، برجسته اجتماعی نیو انگلستان، ویلیام فورد و آنا (پاتر) ایکین بود که به ساوانا جورجیا نقل مکان کرده بود، جایی که پدرش به پزشک و جراح چشم احترام درآمد. سپس اتفاقی افتاد که همانطور که بعداً ایکین گفت، هیچ کس نمی تواند دلیلش را پیدا کند. بدون هشدار یا علت ظاهری، پدرش به طور فزاینده ای غیرقابل تحریک، غیرقابل پیش بینی و خشونت بار شد. سرانجام، در...