کتاب معبد سکوت

Life and Teaching Of The Masters Of The Far East
(فلسفه بودایی، بودا و بودیسم، پیشگویی ها)
کد کتاب : 21069
مترجم :
شابک : 978-9643204006
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 672
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1924
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب معبد سکوت اثر برد تی اسپالدینگ

در سال 1924 اسپالدینگ ] نویسنده کتاب[ اولین و مهمترین جلد از کتاب -زندگی و آموزه های اساتید خاور دور- را منتشر کرد. این کتاب شرح سفری تحقیقاتی به هند و تبت است که توسط گروهی متشکل از 11 دانشمند در سال 1894 صورت گرفته بود. آن ها ادعا می کنند که در طول سفر با عالی رتبه ترین اساتید کوه های هیمالیا دیدار کرده و تجربه زندگی جاویدان و مطاله و بررسی زندگی این اشخاص، منجر به کسب بینشی شگفت انگیز در زندگی و دریافت پیام معنوی شد. این رویاروی نزدیک آنها را قادر ساخت که شاهد اصول و رخداد های معنوی ای که به صورت روزانه در زندگی این اساتید وجود دارد باشند که حتی می شود به معجزه از آن ها یاد کرد به طور مثال روی آب راه رفتن ویا ظاهر کردن نان برای افراد گرسنه. این کتاب همواره بین جستجوگران معنوی محبوب بوده همچین برای کسانی که شیفته ی فلسفه ی شرقی هستند از طرفی به خاطر متن قابل فهم و سهل الوصولی که دارد می تواند برای کسانی که از خواندن داستان های خوب لذت می برند نیز جذاب باشد.

به هر حال با وجود اکثر اقداماتی که در هند صروت می گیرد، استادان عالی رتبه بودا این را مشخص کردند که حضرت مسیح تجلی بالاترین درجه از مقام روشنگری است و یا تجسم حالت هوشیاری، چیزی که ما همه در جستجوی آنیم، نور مسیح برای هر فرد و برای هر کودکی که پا در دنیا می نهد. اسپالدینگ بعد از استقبال از این کتاب 5 جلد دیگر در سال های بعد به این کتاب اضافه کرد. اسپلادینگ متخصص ژیوفیزیک بود که در سال 1954 از دنیا رفت. «معبد سکوت» با ترجمه فریده مهدوی دامغانی در دسترس فارسی زبانان قرار گرفته است.


کتاب معبد سکوت

برد تی اسپالدینگ
برد تی اسپالدینگ Baird Thomas Spalding (1953 1872) نویسنده روحانی آمریکایی، نویسنده مجموعه کتابهای معنوی: زندگی و آموزش استادان خاور دور بود.اگرچه كتابهای اسپالدینگ ادعا می كرد كه وی در سال 1857 در انگلستان به دنیا آمد، اما اسپالدینگ گزارش شده است كه در سال 1872 در شمال کوهوكتون، نیویورك به دنیا آمد. وی بیشتر عمر خود را به عنوان مهندس معدن در غرب آمریكا گذراند. تحقیقات در مورد زندگی او و یازده سفر اعزامی تحقیقاتی به یازده نفر در آغاز سال 1894 برای خاورمیانه برای مطالعه "مسترها" شواهد و تصاویر...
نکوداشت های کتاب معبد سکوت
"The spiritual journey is a journey like no other. Although there is a destination, its direction is not from here to there . . . but rather from without to within."
یک سفر معنوی مشابه هیچگونه سفر دیگری نیست، گرچه که یک مقصد وجود داره اما مسیر از اینجا به آنجا رفتن نیست بلکه سفری از بیرون به درون است.
mara marin from BE STILL AND KNOW

قسمت هایی از کتاب معبد سکوت (لذت متن)
در بین شرایط اولیه ای که قبل از همکاری باآنان، به ما ارائه شد، این خواهش را نیز از ما کردند که: می بایست تمام اتفاقات و حوداثی را که شاهد آن ها می شدیم، بدون کوچکترین تردیدو بدبینی، می پذیرفتیم. ما اجازه نداشتیم هیچ سئوالی بپرسیم مگر آن که در بطن موضوع راه می یافتیم و یا قبلا، آموزشهایی در این زمینه دریافت کرده بودیم.ما بایستی در کنار آنان،از یک زندگی مشترک و روزمره برخوردار می شدیم و درواقع پس از حضور دائمی درکنار آنان، به خود اجازه می دادیم و سئوالی مطرح می کردیم. ما بایستی در کنار«استادان»زندگی می کردیم، به هرکجا که آن ها می رفتند، می رفتیم و خودمان با کمک چشم و عقل و دیده. وقایع را به عین مشاهده و از نزدیک باآن ها برخورد می کردیم.ما اجازه داشتیم تا آن جا که دوست داشتیم و برایمان میسر بود، در کنار آنان بمانیم؛ هرنوع پرسشی که به ذهنمان راه می یافت از آنان سئوال کنیم و تا آن جا که میل داشتیم هر آن چه را که به عین می دیدیم، با دقت مورد بررسی قرار داده و به ژرفای آن می رسیدیم. تا به پاسخی مناسب با نتایج، و به راه حلی باب میلمان دسترسی پیدا می کردیم. سپس آزاد بودیم که هرآنچه را که دیده و شنیده بودیم، به عنوان واقعیتی انکارناپذیر ویا توهماتی خیالی در نظر پنداریم.