کتاب با من بمان

If Only It Were True
کد کتاب : 21958
مترجم :
شابک : 978-6001826108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه گویا سال 2000

برنده جایزه لوسیان باری سال 2000

معرفی کتاب با من بمان اثر مارک لوی

چه کار می کنید وقتی یک غریبه ای را در کمد لباس خود پیدا می کنید ، به خصوص وقتی که او از اینکه شما می توانید او را ببینید غافلگیر می شود. وقتی او می تواند در چشم بر هم زدنی ناپدید و دوباره پدیدار شود؟ چه می شود اگر او به شما بگوید که بدن او واقعا در حالت اغما در آن طرف شهر است؟ آیا باید او را وادار کنید تا به یک روانشناس مراجعه کند یا خودتان باید با یک روان شناس مشورت کنید؟ یا به او یک فرصت می دهید و به او اعتماد می کنید و به خودتان اجازه می دهید که در یک ماجراجویی فوق العاده قرار بگیرید؟
این آغاز معضلی است که آرتور ، معمار جوان سانفرانسیسکو ، هنگام کشف لورن در آپارتمانش با آن روبرو می شود. آرتور تنها مردی است که می تواند راز لورن را به اشتراک بگذارد ، تنها کسی است که می تواند او را ببیند ، او را بشنود و با او صحبت کند وقتی دیگر کسی حضور او را حس نمی کند. بنابراین وقتی پزشکان آماده می شوند به مراقبت های جسمی لورن پایان دهند - که پیوند جادویی او و آرتو را از بین می برد - او باید راهی برای نجات لورن پیدا کند. از این گذشته ، فقط عشق اوست که می تواند آتور را نجات دهد.
یک داستان عاشقانه دلچسب که فراموش کردن آن غیرممکن است ، ماجرایی که هم نفس گیر و هم خنده دار است. با من بمان یک داستان فریبنده است که جوهره ی عاشقانه و ظرفیت بی حد و حصر ما را برای ایمان را تحریک می کند.

کتاب با من بمان

مارک لوی
مارک لوی (Marc Levy) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. او از سال 2000 میلادی به نگارش رمان روی آورده است و کتاب‌های او از همان ابتدا در صدر پرفروش ترین‌ها در فرانسه جای گرفته‌اند. رمان‌های او به بیش از 42 زبان ترجمه شده‌اند و از برخی از آن‌ها فیلم نیز تهیه شده‌است. از ویژگی‌های بارز لوی این است که خیال، امر شگفت انگیز و واقعیت را به گونه‌ای بی بدیل با یکدیگر پیوند می زند و سرانجام، در پایان داستان، حتی شگفت انگیزترین رویدادها نیز توجیهی بر ا...
نکوداشت های کتاب با من بمان
Simply magical.
به شکل ساده ای جادویی
New York Post

This debut by a Frenchman, bien sûr, is summer's most romantic read.
اولین اثر از یک نویسنده ی فرانسوی. عاشقانه ترین کتاب برای خواندن در تابستان است.
Glamour

قسمت هایی از کتاب با من بمان (لذت متن)
ساعت پنج و نیم صبح زنگ ساعت کوکی در اتاقی که نور زیبای گرگومیش صبحگاهی سانفرانسیسکو در آن موج می زند به صدا در می آید و در فضای اتاق طنین می اندازد. ایران اما لورن روی تختخواب دونفره ی بزرگ در حالی که خود را زیر پتو پنهان کرده هنوز هم خواب است و سگ او کلی هم روی زمین در گوشه ی فرش با دست و پای باز خوابیده است. اولین چیزی که در آپارتمان لورن به چشم می آید فضای بسیار بزرگ آن است. آپارتمان او در طبقه ی بالای یک ساختمان سبک ویکتوریایی در گرین استرین واقع است. یک آپارتمان به سبک کلاسیک آمریکایی با پذیرایی بسیار بزرگ، آشپز خانه اوپن، اتاق رختکن، یک اتاق خواب و حمام بزرگ و پنجره دار.

شب خیلی کوتاهی بود. لورن دستیار بیمارستان مموریال سانفرانسیسکو بود. او در شیفت قبلی خود بیست و چهار ساعت کار کرده بود، زیرا در ده دقیقهی أخر شیفت کاری اش تعداد زیادی بیمار سوختگی در یک سانحهی آتش سوزی بزرگ را به اورژانس بیمارستان آورده بودند و او نگاه ناامیدانه و ملتمس همکارانش را تاب نیاورده | فورا دست به کار شده بود. لورن اولین گروه بیماران را مناسب با حال جسمی شان به بخش های مربوطه می فرستد و خسته و خواب آلود همه آنها را ویزیت می کند.

عقربه های ساعت پاندولی او ساعت دوونیم را نشان میدهند. لورن لباسهایش را | روی زمین می اندازد و نیمه برهنه به آشپزخانه می رود و یک چای گیاهی برای خودش درست می کند. او انواع و اقسام چای های گیاهی را در قفسهای کابینت درون یک ظرف شیشه ای برچسب خورده نگهداری می کند تا هر یک از چای ها عطر مخصوص خود را | حفظ کند. لورن لیوان چای را روی میز کنار تختخواب می گذارد لباس خواب میپوشد روی تخت دراز می کشد و پتو را محکم دور خودش می پیچد و فورا خوابش می برد.