کتاب زندگی کتابی نینا هیل

The bookish life of Nina Hill
کد کتاب : 23139
مترجم :
شابک : 978-622-6312-97-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی زندگی کتابی نینا هیل اثر آبی واکسمن

زندگی کتابی نینا هیل به قلم جذاب ابی واکسمن، همانطور که از نامش پیداست، داستان زندگی نیناست که یک تک فرزند درونگرا از یک مادر مجرد است. او همانطور که دلش می خواهد زندگی می کند؛ در یک کتابفروشی مشغول به کار است، یک تیم تریویای قوی و یک گربه ی دوست داشتنی به نام فیل دارد. برای نینا همه چیز در کتاب خواندن خلاصه می شود و اگر هم روزی دچار تردید شود که زندگی چیزی بیش از این است، تنها کافیست شانه اش را بالا بیاندازد و یک کتاب جدید برای خواندن انتخاب کند.
نینا ناگهان متوجه ی مرگ پدری می شود که هرگز از وجودش با خبر نبوده است. این رویداد یک اتفاق غیرمنتظره نیز به همراه خود دارد و آن به جان ماندن یک عالمه خواهر و برادر و خواهرزاده و برادرزاده است. نینا بدبخت شده! ترس برش داشته است! همه ی آن ها همین نزدیکی ها زندگی می کنند و اکثرشان به شدت برای ملاقات با او هیجان زده اند و مشتاقند او را بینند! حالا نینا مجبور است زبان در دهان چرخانده و حرف بزند! آن هم با غریبه ها! این یک فاجعه ی به تمام معنا برای اوست. گویی این اتفاق به اندازه ی کافی وحشتناک نبوده که حالا تام هم به آن اضافه شده. تام رقیب تریویای نینا، اخیر بانمک شده و مسخره بازی در می آورد و عمیقا علاقمند است که نینا را بهتر و بیشتر بشناسد. واقعا به ذهن او خطور نمی کند که این یک ایده ی مزخرف است؟!
وقتش رسیده که نینا از جهان راحت و حاشیه ی امن خود قدم به بیرون بگذارد. اما او معتقد است که زندگی واقعی هرگز به پای زندگی خیالی نمی رسد. حالا یک خانواده ی کاملا جدید، یک خواستگار سمج و ترکیبی از بستنی و تریویا نیاز است تا او را وادار کند صفحه ی جدیدی از کتاب زندگی اش را ورق بزند.

کتاب زندگی کتابی نینا هیل

نکوداشت های زندگی کتابی نینا هیل
In this love letter to book nerds, Waxman introduces the extraordinary introvert Nina Hill…. With witty dialogue and a running sarcastic inner monologue, Waxman brings Nina to vibrant life as she upends her introverted routine and becomes part of the family. Fans of Jojo Moyes will love this.
در این کتاب که همچون یک نامه ی عاشقانه از سوی واکسمن به کرم های کتاب نوشته شده با یک درونگرای خارق العاده به نام نینا هیل آشنا می شویم؛ واکسمن موفق شده تا با دیالوگ های زیرکانه و گفتگوهای درونی طعنه آمیز نینا را به زندگی بیاورد و او را از روتین های درونگرانه اش جدا ساخته و به عضوی از خانواده تبدیل کند. طرفداران جوجو میز از این کتاب لذت خواهند برد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Waxman has created a thoroughly engaging character in this bookish, contemplative, set-in-her ways woman. Be prepared to chuckle.
واکسمن توانسته یک شخصیت جذاب از زنی کتابخوان و متفکر که به ساز خودش می رقصد، ایجاد کند. آماده ی خندیدن باشید.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Book nerds will feel strong kinship with the engaging, introverted Nina Hill, who works in a bookstore, plays pub trivia, and loves office supplies… Readers will be captivated by Nina’s droll sense of humor.
کرم های کتاب، خویشاوندی نزدیکی با نینا هیل جذاب و درونگرا که در یک کتابفروشی کار می کند و عاشق بازی و لوازم تحریر است، احساس می کنند. خوانندگان عاشق حس شوخ طبعی سرشار او خواهند شد.
Booklist Booklist

Book lovers will absolutely relate to the central character in Abbi Waxman's third novel.
دوستداران کتاب کاملا با کاراکتر اصلی سومین رمان ابی واکسمن ارتباط برقرار خواهند کرد.
Oprah Magazine Oprah Magazine

با قهرمان کتابدوست هزاره سوم آشنا شوید، الیزابت بنت عصر جدید که با زیرکی و طنز هوشمندانه ی واکسمن خود را نشان می دهد. او شوخ طبع و خیال پرداز و کتابدوست است و داستانش یک قدم بالاتر از کمدی های رمانتیک قرار می گیرد.
با قهرمان کتابدوست هزاره سوم آشنا شوید، الیزابت بنت عصر جدید که با زیرکی و طنز هوشمندانه ی واکسمن خود را نشان می دهد. او شوخ طبع و خیال پرداز و کتابدوست است و داستانش یک قدم بالاتر از کمدی های رمانتیک قرار می گیرد.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از زندگی کتابی نینا هیل (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: به عنوان یک تک فرزند زندگی نینا همانست که می خواهد: کار در کتابفروشی، یک تیم قدرتمند تریویا، و یک گربه. اگر هم گاهی مردد شود که زندگی چیزی بیشتر از کتاب خواندن است، شانه بالا می اندازد و یک کتاب جدید برمی دارد. وقتی پدری که نینا هرگز خبر از وجودش نداشته، نگهان می میرد، و برادر و خواهران بی شماری به جا می گذارد، نینا وحشتزده می شود. او باید با غریبه ها صحبت کند! چه فاجعه ای! نینا چند گزینه را در نظر می گیرد: ۱. اسم و ظاهرش را کاملا عوض کند. (بسیار سخت، تازه موهایش را هم دوست دارد) ۲. به جزیره ای متروک بگریزد. (راه دوری ست.) ۳. در گوشه ای از آپارتمانش پنهان شود. (همین حالا هم همین کار را می کند.)