کتاب آن خردمند دیگر

The Story of the Other Wise Man
(2 زبانه)
کد کتاب : 25056
مترجم :
شابک : 978-9643342753
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1895
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب آن خردمند دیگر اثر هنری ون دایک

کتاب «آن خردمند دیگر» یک رمان کوتاه از هنری ون دایک است. این کتاب در ابتدا در سال 1895 منتشر شد و از آن زمان بارها تجدید چاپ شد.

داستان افزوده و بسط شرح جادوگران کتاب مقدس است که در انجیل متی در عهد جدید بازگو شده است.
مانند دیگر مجوس ها، او نشانه هایی را در آسمان می بیند که اعلام می کند پادشاهی در میان یهودیان متولد شده است. او نیز مانند آنها به دیدن فرمانروای تازه متولد شده می رود و گنجینه هایی را برای هدیه به کودک حمل می کند - یاقوت کبود ، یاقوت سرخ و "مروارید گران قیمت". با این حال ، او در طول مسیر متوقف می شود تا به مردی در حال مرگ کمک کند ، که باعث می شود او دیر به ملاقات با کاروان سه خردمند دیگر برسد. چون دلش برای کاروان تنگ شده بود و نمی تواند تنها با اسب از بیابان عبور کند ، مجبور می شود یکی از گنجینه های خود را بفروشد تا شترها و لوازم مورد نیاز سفر را بخرد. او سپس سفر خود را آغاز می کند اما خیلی دیر به بیت لحم می رسد تا بچه ای را ببیند که والدینش به مصر گریخته اند. او جان یک کودک را به قیمت گنجینه دیگری نجات می دهد.

سپس به مصر و بسیاری از کشورهای دیگر سفر می کند و سالها در جستجوی عیسی مسیح بوده و در این راه کارهای خیریه انجام می دهد. پس از 33 سال ، آرتابان هنوز زائر است و به دنبال نور است. ارتبان درست در زمان مصلوب شدن عیسی به اورشلیم می رسد. او آخرین گنج خود ، مروارید را صرف می کند تا یک زن جوان را به عنوان برده آزاد کند... سپس با سقوط کاشی، سقف به سر او اصابت می کند و در آستانه مرگ قرار می گیرد ، او که در جستجوی یافتن عیسی شکست خورده است ، اما کارهای خوبی را در کارهای خیریه انجام داده است. صدایی به او می گوید: "به راستی به تو می گویم ، تا آنجا که این کار را با یکی از کوچکترین برادران من انجام دادی ، این کار را با من انجام دادی." (متی 25:40) او در درخشندگی آرام شگفتی و شادی می میرد.

کتاب آن خردمند دیگر

هنری ون دایک
هنری جکسن ون دایک (Henry Jackson van Dyke) (زاده ۱۰ نوامبر ۱۸۵۲ – درگذشته ۱۰ آوریل ۱۹۳۳) نویسنده، تعلیم دهنده و روحانی آمریکایی بود.هنری ون دایک در نوامبر ۱۸۵۲ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا متولد شد. وی در سال ۱۸۷۳ از دانشگاه پرینستون و در سال ۱۸۷۷ از مدرسه الهیات پرینستون فارغ التحصیل شد و بین سالهای ۱۸۹۹ تا ۱۹۲۳ به عنوان استاد ادبیات انگلیسی در پرینستون خدمت کرد. در ۱۹۰۸–۱۹۰۹ دکتر ون دایک یک استاد آمریکایی در دانشگاه پاریس بود. در سال ۱۹۱۳ توسط ویلسون رئیس جمهور آمریکا، به عنوان سف...