کتاب مرگ دنتون و داستان های دیگر

Collected stories
کد کتاب : 2818
مترجم :
شابک : 9786006605876
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ دنتون و داستان های دیگر اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب «مرگ دنتون» با قلم مجتبی ویسی منتشر شده است و آثاری از نویسندگان معروفی چون «مارگارت اتوود»، «سام شپارد»، «استیفن کینگ» و «شرمن الکسی» در آن گنجانده شده است. این مجموعه داستان‌هایی متنوع از جمله «طبیعت بیجان» (دان دلیلو)، «توازن ممتاز» (استیفن کینگ)، «عالم خاکی» (سام شپارد)، «خبر بد» (مارگارت اتوود)، «پدرم با من از حقایق پیری می‌گوید» (گریس پیلی)، «مرگ دنتون» (مارتین ایمیس)، «هرچه گرو بگذاری، من از گرو در می‌آورم» (شرمن الکسی) و «مرگ در اکسلسیور» (پی. جی. ودهاوس) را شامل می‌شود.

نویسندگان هر یک از این هشت داستان، سبک و طرز کار خاص خود را دارند و اما مضامینی مشترک از جمله مرگ و روابط زناشویی یا خانوادگی، داستان‌های آن‌ها را در این مجموعه به یکدیگر پیوند می‌دهد. همچنین دو داستان از مایه‌های طنز بهره می‌برند.

در این کتاب با داستان‌نویسانی آشنا نظیر مارگارت اتوود، سام شپارد، استیفن کینگ و شرمن الکسی برخورد می‌کنیم. همچنین دان دلیلو و مارتین ایمیس، نویسندگانی صاحب سبک و زبان پرداز، و گریس پیلی و پی جی ودهاوس نیز جزو دیگر روایت‌گران این مجموعه هستند که آثارشان در این کتاب جای یافته است.

مجتبی ویسی، نویسنده ایرانی متولد شهر نفت‌شهر (کرمانشاه) است و تاکنون دو مجموعه شعر و ترجمه چهارده کتاب در حوزه‌های داستان، شعر و نقد ادبی منتشر شده است. او همچنین کتاب‌هایی چون "از دو که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم" (هاروکی موراکامی)، "ابداع مورل" (آدولفو بیوئی کاسارس)، "دوره‌گردها" (پل هاردینگ)، "مرگ یک ناتورالیست" (شیموس هینی)، "اعترافات یک رمان‌نویس جوان" (اومبرتو اکو)، "رقص‌های جنگ" (شرمن الکسی) و "شاعری با یک پرنده آبی" (چارلز بوکفسکی) را به فارسی برگردانده است.

کتاب مرگ دنتون و داستان های دیگر

دسته بندی های کتاب مرگ دنتون و داستان های دیگر