کتاب دیدگاه هایی از زندگی واقعی

Views from the Real World
(سخنرانی های آغازین گورجیف)
کد کتاب : 28743
مترجم :
شابک : 978-9642244591
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دیدگاه هایی از زندگی واقعی اثر جورج ایوانویچ گورجیف

این کتاب اولین بار در سال 1973 منتشر شد و خود را به عنوان منبعی معتبر برای علاقه مندان به ایده های گورجیف و رویکرد او به کار عملی روی خود تثبیت کرد.
تغییرات بزرگی در ربع قرن پس از مرگ جورج ایوانوویچ گورجیف رخ داده است، با این حال بسیاری از رازهایی که او را در طول زندگی اش احاطه کرده بود، باقی مانده است. این کتاب تقاضا برای "شنیدن" صدای واقعی و دستورالعمل های مستقیم او را برآورده می کند. - در قالب گفتگو بین گورجیف و شاگردانش. اینکه اصلا سخنرانی ها وجود دارد به خاطر چند دانش آموز است که - با قدرت حافظه حیرت انگیز و در بیشتر موارد کاملا بدون اطلاع گورجیف - توانسته اند آنچه را که پس از آن شنیده بودند، چه در دوران پرتنش و دشوار دوران خود، بنویسند. فرار از روسیه انقلابی، یا در موسسه توسعه هماهنگ انسان در نزدیکی پاریس، یا در هنگام بازدید از دانش آموزان آمریکایی در نیویورک و جاهای دیگر.
بعد از سخنرانی‌های سال‌های 1917-1933، شرح گفت‌وگو با گورجیف به نام «نگاه‌های اجمالی حقیقت» که توسط یکی از دانش‌آموزان مسکو در سال 1914 نوشته شده و کلمات قصار گورجیف که قبلا بر روی دیوارهای خانه مطالعه در موسسه حک شده بود آمده که کتاب را پایان می دهد.

کتاب دیدگاه هایی از زندگی واقعی

جورج ایوانویچ گورجیف
گورجیف در دوران زندگی خود بارها برای آموزش کار، کلاسهایی در سراسر بنیاد نهاد و بست. می گفت که آموزه ای را که از تجربه ها و سفرهای آغازین خود به باختر برده بیانگر حقیقتی است که در دین های باستانی و آموزه های خرد و فرزانگی یافته که به آگاهی از خود در زندگی روزمره مردمان و جایگاه مردمیت در عالم مربوط می شود