کتاب معیوب ها

The Imperfectionists
کد کتاب : 28866
مترجم :
شابک : 978-6002292919
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه Scotiabank Giller سال 2010

برنده جایزه انجمن نویسندگان کانادا سال 2011

نامزد جایزه بهترین کتاب داستانی گودریدز سال 2010

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب معیوب ها اثر تام رکمن

کتاب «معیوب ها» رمانی نوشته ی «تام رکمن» است که اولین بار در سال 2010 به چاپ رسید. اکنون پنجاه سال از زمانی می گذرد که یک میلیونر اسرارآمیز، این روزنامه را به وجود آورد، و حالا در میان موکت های لکه دار و صندلی های کهنه در دفتر روزنامه، ماجراها و مشکلات شخصی کارکنان روزنامه بسیار مهم تر از تیترهای خبری روزانه به نظر می رسد. همزمان با به حاشیه رانده شدن عصر خبرهای چاپی توسط عصر اینترنت، و حرکت این گروه نه چندان کمال گرا به سمت آینده ای نامشخص، گذشته ی روزنامه برملا می شود از جمله حقیقت غافلگیرکننده درباره ی مقاصد و اهداف بنیان گذار آن. کتاب «معیوب ها» اثری جذاب، تأثیرگذار و بسیار مبتکرانه است که نام «تام رکمن» را به عنوان یکی از نویسندگان برجسته در عصر حاضر مطرح می کند.

کتاب معیوب ها

تام رکمن
تام رکمن (Tom Rachman) (زاده 1974) رمان نویس انگلیسی / کانادایی است. اولین رمان او The Imperfectionists بود که در سال 2010 توسط Dial Press منتشر شد، اثری از خانه تصادفی. این کتاب به 25 زبان منتشر شده است.رکمن در لندن، انگلیس متولد شد و در ونکوور بزرگ شد. رکمن در دانشگاه تورنتو در سینما تحصیل کرد و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه کلمبیا به دست آورد. او به عنوان روزنامه نگار در آسوشیتدپرس و International Herald Tribune کار کرد. وی در حال حاضر در لندن زندگی می کند. برادرش ...
نکوداشت های کتاب معیوب ها
A rich, thrilling book that is both a love letter to and epitaph for the newspaper world.
کتابی غنی و هیجان انگیز که هم یک نامه ی عاشقانه و هم یک سوگنامه برای دنیای روزنامه ها است.
New York Times New York Times

A beguiling first novel.
یک رمان نخست جذاب.
Washington Post Washington Post

Laced with humor, irony and compassion.
سرشار از شوخ طبعی، کنایه و شفقت.
Dallas Morning News

قسمت هایی از کتاب معیوب ها (لذت متن)
می دانی، جمله ی احمقانه ای هست که می گوید «ما تنها به دنیا آمده ایم و تنها می میریم»، این حرف بی معنا است. ما هنگام تولد و مرگ توسط دیگران احاطه شده ایم. در میان این دو است که تنها هستیم.

نمی توانی از چیزی بترسی که قادر به تجربه اش نیستی. تنها مرگی که ما تجربه می کنیم، مرگ دیگران است.

«آرتور» با خودش فکر می کرد-اگر تاریخ چیزی به ما یاد داده باشد، این است که مردانی که سبیل دارند، هیچ وقت نباید به قدرت دست پیدا کنند.