کتاب به دردسر افتادن

Get in Trouble
کد کتاب : 29537
مترجم :
شابک : 978-6008211204
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد نهایی جایزه پولیتزر سال 2016

معرفی کتاب به دردسر افتادن اثر کلی لینک

کتاب "به دردسر افتادن" که شامل ٩ داستان کوتاه است که نامزد نهایی جایزه ی پولیتزر سال ٢٠١٦ بوده و خانم لینک مقدمه ای هم برای ترجمه ی فارسی اثر نوشته اند. "کلی لینک" از جمله نویسندگان خارجی می باشد که با ایران آشنایی دارد. او معتقد است که ادبیات ایران بسیار غنی است و پتانسیل های بسیار زیادی در ایران وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری، این افراد می توانند به جامعه ادبیات جهانی معرفی شوند.

کتاب به دردسر افتادن

کلی لینک
کلی لینک (متولد 19 ژوئیه 1969) ویراستار آمریکایی و نویسنده داستان های کوتاه است. در حالی که برخی از داستان های او با وضوح بیشتری در گروه های ژانر قرار می گیرند، اما بسیاری از داستان های او را می توان به عنوان رئالیسم لغزنده یا جادویی توصیف کرد: ترکیبی از داستان علمی، تخیل، وحشت، رمز و راز و واقع گرایی. از جمله افتخارات دیگر، وی برنده جایزه هوگو، سه جایزه سحابی و یک جایزه جهانی فانتزی برای داستان خود شده است و یکی از دریافت کنندگان جایزه "نابغه" MacArthur 2018 بود.
قسمت هایی از کتاب به دردسر افتادن (لذت متن)
یک بار، برای مدت یکی دو ماه، تصمیم گرفتم مرد دیگه ای باشم؛ عضلانی. زیاد فکر نکنم و به جای اینکه بدنم چوب خشک باشه، درشت و عضلانی باشه. آشپزخانه برام ویتامینه و تخم مرغ خام آمیخته با کلم و گرده ی مخصوص زنبور عسل و جوانه ی گندم آماده کنه و از این جور چیزها. دست از مشروب خوردن برداشتم و همه ی هله هوله های داریوش رو ریختم تو توالت. صورتم رو تمیز نگه می داشتم. می دویدم. کتاب می خوندم. کارهایی رو که معلم سرخانه ام بهم می داد، انجام می دادم. پسری نمونه و برادری خوب شده بودم. بزرگ ترها نمی دونستند چی درباره ام بگن.