کتاب اهریمنان زیبا

Pretty Monsters
  • 120,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: پریان پریان
    نویسنده:
کد کتاب : 38203
مترجم :
شابک : 978-6007058350
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه لوکوس سال 2009

نامزد جایزه جهانی داستان فانتزی سال 2009

معرفی کتاب اهریمنان زیبا اثر کلی لینک

از دریچه تخیل زنده کلی لینک، هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و همه چیز سزاوار یک نگاه دوباره است. این ده داستان، خنده دار و پر از بینش های غیرمنتظره و دیدگاه های کج از جهان هستند.

مجموعه داستان‌های "اهریمنان زیبا" یک مجموعه از داستان‌های فانتزی سیاه است که بی‌مانند و شگفت‌انگیز هستند. فانتزی سیاه به عنوان یک ژانر هنری شناخته می‌شود که می‌تواند در آثار ادبی، هنری و حتی سینمایی مشاهده شود. این نوع اثار به وحشت و ترس علاقه دارند، اما متفاوت از ژانر وحشت، هدف اصلی آنها ترساندن مخاطب نیست. سحر قلم و استعاره‌های کلی لینک در این کتاب قدرتی دارند که خواننده را جذب می‌کنند و او را به دنیای داستان‌ها می‌کشند. این تأثیر گذاری به گونه‌ای است که حتی پس از پایان هر داستان، خواننده را به فکر و تأمل در مفاهیم و ایده‌های مطرح شده در داستان می‌اندازد.

نیل گیمن نیز درباره سبک نویسندگی لینک نظرات خوبی ارائه داده و او را به عنوان یک نویسنده منحصر به فرد و بی‌نظیر توصیف می‌کند. او این کتاب را به عنوان یک گنج ملی معرفی می‌کند که نیاز به حفاظت و حمایت دائمی دارد.

کتاب اهریمنان زیبا

کلی لینک
کلی لینک (متولد 19 ژوئیه 1969) ویراستار آمریکایی و نویسنده داستان های کوتاه است. در حالی که برخی از داستان های او با وضوح بیشتری در گروه های ژانر قرار می گیرند، اما بسیاری از داستان های او را می توان به عنوان رئالیسم لغزنده یا جادویی توصیف کرد: ترکیبی از داستان علمی، تخیل، وحشت، رمز و راز و واقع گرایی. از جمله افتخارات دیگر، وی برنده جایزه هوگو، سه جایزه سحابی و یک جایزه جهانی فانتزی برای داستان خود شده است و یکی از دریافت کنندگان جایزه "نابغه" MacArthur 2018 بود.
نکوداشت های کتاب اهریمنان زیبا
Fantasy readers used to long, single tomes may hesitate at the short-story format, but once they see these, they will want more.
خوانندگان فانتزی معمولا در خواندن قالب داستان های کوتاه تردید می کنند، اما زمانی که آنها را ببینند، بیشتر می خواهند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

n her first collection of stories for young adults, Link upends traditional horror, science fiction, and fantasy motifs, creating original, quirky, and distinctly beautiful literary landscapes.
لینک در اولین مجموعه داستان خود برای بزرگسالان جوان، ترسناک سنتی، علمی تخیلی و موتیف های فانتزی را به تصویر می کشد و مناظر ادبی بدیع، عجیب و غریب و کاملا زیبا خلق می کند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب اهریمنان زیبا (لذت متن)
در خوابگاه ۶ هیچ کس دلش نمی خواست به اردو برود. هوا بارانی بود و این یعنی مجبور بودی روی کوله پشتی ات و اطراف کیسه خوابت کیسهٔ زباله بکشی، که هیچ توفیری هم نداشت. کیسه خواب ها به هرحال خیس می شدند. بعضی کیسه خواب های خیس، بعد بویی شبیه به ادرار می گرفتند، و چادرها هیچ چیز نشده بوی کپک داشتند. با وجود علم کردن چادر، آب روی زیرانداز آن جمع می شد. در هر چادر سه پسر جای می گرفتند و فقط پسری که وسط می خوابید خشک می ماند. دو نفر دیگر در دو طرف چادر به زور جا می شدند و هر زمان که به نایلون می خوردند، بی بروبرگرد آب از بیرون به داخل سرازیر می شد.