کتاب حامیان

The Guardians
کد کتاب : 55989
مترجم :
شابک : 978-9641918868
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 382
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

محافظان
The Guardians
کد کتاب : 30786
مترجم :
شابک : 978-6222351472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب محافظان اثر جان گریشام

در شهر کوچکی به نام سیبروک واقع در فلوریدا ، یک وکیل جوان به نام کیت روسو هنگامی که اواخر یک شب مشغول به کار بود ، بر روی میز کارش کشته شد. قاتل او هیچ سرنخی از خود باقی نگذاشت. هیچ شاهد و یا هیچ کسب که انگیزه ای برای قتل داشته باشد وجود ندارد. اما پلیس خیلی زود به کوینسی میلر ، یک جوان سیاه پوست که روزگاری مشتری روسو بود مشکوک می شود.
کوینسی محاکمه شده ، محکوم می شود و برای تمام عمرش به زندان می افتد. او بیست و دو سال در زندان می ماند و باز هم بر بی گناهی خود پافشاری می کند اما هیچ کس گوش نمی دهد. او هیچ وکیل ، و یا کسی که به کارهایش در خارج از زندان رسیدگی کند ندارد. کوینسی با ناامیدی نامه ای به وزارتخانه محافظان می نویسد. محافظان یک سازمان غیرانتفاعی کوچک است که توسط کالن پست ، وکیلی که وزیر اسقف نیز هست اداره می شود.

موسسه محافظان معمولا فقط چند پرونده ی بی گناهی را همزمان می پذیرد. کالن پست به سراسر کشور سفر می کند، موکل هایی را می پذیرد که توسط سیستم فراموش شده اند و با محکومیت های نادرست و اشتباه مبارزه می کند.وقتی او وارد پرونده ی کوینسی میلر می شود پی می برد چیزهایی بیشتری وجود دارد. افراد قدرتمند و بی رحمی کیت روسو را به قتل رساندند و همان ها نمی خواهند کوینسی میلر تبرئه شود.

آنها بیست و دو سال پیش یک وکیل را کشتند و...

کتاب محافظان

جان گریشام
جان گریشام، زاده ی 8 فوریه ی 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او ابتدا به تحصیل در رشته ی حقوق روی آورد و پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. مدتی نماینده ی مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره گیری کرد.گریشام سال هاست به عنوان نویسنده ی رمان های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است و آثار او به بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده اند و از اکثر کتاب های وی یک نسخه سینمایی نیز ساخته شده است.او تا کنو...
نکوداشت های کتاب محافظان
Terrific…affecting…Grisham has done it again.
فوق العاده... تاثیرگذار... گریشام باز هم از پسش برآمد.
Washington Post Washington Post

A suspenseful thriller mixed with powerful themes.
یک تریلر پر تعلیق که با مضامین قدرتمندی در هم آمیخته شده است.
Associated Press

Grisham’s colorful prose is riveting
نثر رنگین گریشام به خوبی چفت و بست شده است.
Pittsburgh Post-Gazette

قسمت هایی از کتاب محافظان (لذت متن)