کتاب راه داستان

The Way of Story: The Craft & Soul of Writing
فن و روح نویسندگی
کد کتاب : 32583
مترجم :
شابک : 978-9643636227
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 315
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب راه داستان اثر کاترین آن جونز

کتاب مصور «راه داستان» با عنوان فرعی «فن و روح نویسندگی» با ارائه یک رویکرد یکپارچه برای نوشتن همه اشکال روایت ، شامل بینش های برانگیزنده حرفه ای نویسندگان است. تأکید بر ادغام یک صنعت محکم و یک کشف درونی تجربی ، این کتاب تألیفی را بی نظیر می کند. اگر به نوشتن علاقه دارید این کتاب به طرز منحصر به فردی به شما کمک خواهد کرد. آن هم نه به شیوه ای مرسوم و کلیشه ای بلکه بستری برای خلاقیت شما فراهم می کند. چیزی که در کمتر کتابی شاید آن را بتوانید پیدا کنید.

کاترین آن جونز دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته روانشناسی عمق و اسطوره شناسی آرکی تایپ از موسسه تحصیلات تکمیلی Pacifica است که در آنجا نیز تدریس کرده است. او پس از بازی در نقش های اصلی در بیش از پنجاه نمایش در داخل و خارج از برادوی ، از نبود نقش های خوب برای زنان ناامید شد و نمایشنامه ای "در لبه" را نوشت ، درباره ویرجینیا وولف و مبارزه با دیوانگی در دنیایی که دیوانه شده است ، هیتلر و جنگ جهانی دوم. این نمایش برنده جایزه ملی اوقاف برای هنر شد. سیزده نمایشنامه وی از جمله Calamity Jane (هر دو نمایش و نمایش موزیکال) ، "The Women of Cedar Creek" و "Freud’s Oracle" برنده جوایز متعددی شده اند که در داخل و خارج از نیویورک تولید شده اند. از فیلم های وی می توان به "همسر کریسمس" (جیسون روباردز و جولی هریس) ، "فرشته بعید" (دالی پرتون) و مجموعه تلویزیونی معروف "یک فرشته دست زد" اشاره کرد. وی که یک محقق پژوهشی فولبرایت در هند است و در حال تحصیل در زمینه شیمانیسم است ، در دانشگاه The New School ، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و Esalen و مmeسسات امگا تدریس کرده است.
کتاب های او ، "راه داستان: پیشه وری و روح نوشتن" ، "با نوشتن خود را خوب کن" (جایزه کتاب ناوتیلوس 2014) و "چه داستانی را زندگی می کنید؟" در بسیاری از مدارس از جمله برنامه های نوشتاری دانشگاه نیویورک استفاده می شود.

کتاب راه داستان

کاترین آن جونز
کاترین آن جونز زاده ی 13 آوریل 1944 ، نمایشنامه نویس ، فیلمنامه نویس و نویسنده برنده جایزه است. کاترین آن جونز فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی از مؤسسه تحصیلات تکمیلی Pacifica است که در آنجا نیز تدریس کرده است. او پس از بازی در نقش هایی در بیش از پنجاه نمایش در داخل و خارج از برادوی ، از کمبود نقش های خوب برای زنان ناامید شد و شروع به نمایشنامه نوشتن کرد.
نکوداشت های کتاب راه داستان
I feel compelled to write you after reading your book
احساس می کنم بعد از خواندن کتاب شما مجبور به نوشتن می شوید
Booklist Booklist

The Way of Storyoffers a transformative journey for anyone interested in the power of stories,the craft of writing - or the deeper mysteries of the human experience.
راه داستان از یک سفر تحول آفرین برای هر کسی که علاقه مند به قدرت داستان ، کار نوشتن - یا اسرار عمیق تر از تجربه بشری است.
Power of Myth

قسمت هایی از کتاب راه داستان (لذت متن)