کتاب جادوی گوبتا

The magic of Gobata
کد کتاب : 34340
شابک : 978-6004367639
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 383
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی گوبتا اثر محمد حنیف

رمان جادوی گوبتا اثری است در گونۀ رئالیسم جادویی. نویسنده در این رمان روزگار معاصر و شخصیت های قرن بیست و یکم را با عصر قصه های هزار و یک شب و قهرمان ها و ضدقهرمان های آن در هم آمیخته و با در هم آمیختن شیوه های قصه پردازی راویان دیروز و روایت شناسان مطرح امروز داستانی خواندنی و جذاب پدید آورده است.
در جادوی گوبتا روایت بی طرفانۀ جادو، غلّو و در کنار هم قرار دادن امور ناهمگون، خواننده را به شهرهای پنهان در آن سوی قصه ها می برد و با نشان دادن واکنش آدم های امروزی، در تقابل با موقعیت هایی از دنیاهای کهن و خیالی، لذتی دورنی فراهم می آورد.

کتاب جادوی گوبتا

محمد حنیف
محمد حنیف (متولد ۱۳۳۹، بروجرد) رمان‌نویس و پژوهشگر ادبیات داستانی، برگزیده جوایزی چون کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جایزه جلال آل‌احمد، کتاب سال شهید غنی پور، جشنواره قلم زرین، کتاب سال دفاع مقدس و جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور است.حنیف در کودکی و نوجوانی در کنار تحصیل انواع کارهای یدی را تجربه کرد؛ دیپلم خود را از دبیرستان پهلوی (دکتر علی شریعتی) بروجرد گرفت. سپس آموزگار روستاهای بروجرد و ازنا شد. پس از یک دوره اخراج و انقطاع به دانشگاه رفت. دوره کارشناسی دبیری تار...