کتاب اینجا سیاره ما نیست

We're Not from Here
  • 164,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 36285
مترجم : حامد شاهمرادی
شابک : 978-6004628037
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

«جف رادکی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب اینجا سیاره ما نیست اثر جف رادکی

کتاب «اینجا سیاره ما نیست» رمانی نوشته ی «جف رادکی» است که اولین بار در سال 2019 به انتشار رسید. خانواده ای مهاجر از سیاره زمین (که اکنون توسط جنگ هسته ای نابود شده)، انتخاب می شوند تا نماینده ی انسان ها در سیاره ی بیگانه ای باشند که ساکنینش، تمایل چندانی به پذیرش آن ها ندارند. انسان ها در ابتدا قرار بود در «سیاره چوم» ساکن شوند، جایی که در آن، گونه های مختلف با آرامش و نظم در کنار هم زندگی می کنند. اما در بیست سالی که طول کشید تا به آنجا برسند، اعضای نژاد غالب در «چوم» نظرشان را تغییر دادند و گفتند نمی خواهند با خشونت انسان ها و عواطف آن ها سر و کار داشته باشند. همزمان با این که بازمانده های نژاد انسان در مدار سیاره در حال چرخش هستند، «لان میفون» و خانواده اش، به عنوان سفیران برگزیده، باید در میان بیگانگان ساکن شوند و هر طور که شده، آن ها را مجاب به پذیرفتن زمینی ها کنند.

کتاب اینجا سیاره ما نیست

جف رادکی
جف رادکی فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب کودک است.آخرین کتاب او کمدی علمی تخیلی 2019 ما از اینجا نیستیم است. در سال 2018، او با گروه آموزش هنری Story Pirates در داستان دزدان دریایی حاضر: در عصر حجر گیر افتاده، یک رمان همراه با راهنمای نوشتن خلاق برای دانش آموزان کلاس راهنمایی همکاری کرد. پیش از آن، مجموعه چهار کتاب او دوقلوها Tapper در سال 2015 با دوقلوهای Tapper به جنگ می روند (با یکدیگر) شروع به انتشار کرد. اولین رمان او Deadweather و طلوع آفتاب بود، اولین کتاب از مجموعه های کمدی / ماجراجویی ت...
نکوداشت های کتاب اینجا سیاره ما نیست
It proves friendship and laughter can transcend even a galaxy of differences.
این داستان ثابت می کند دوستی و خنده می تواند حتی از کهکشانی از تفاوت ها نیز فراتر برود.
Barnes & Noble

A quirky sci-fi adventure with a surprising layer of political irony.
یک ماجراجویی علمی تخیلی عجیب با لایه ای غافلگیرکننده از کنایه های سیاسی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Wildly inventive, and truly important.
فوق العاده مبتکرانه، و واقعا مهم.
Katherine Applegate

قسمت هایی از کتاب اینجا سیاره ما نیست (لذت متن)
از خواب مصنوعی که بیدار شدم، اولین چیزی که شنیدم صدای مامان بود. «هی، لن... هی... بیدار شو لن.» داشت با نوک انگشتانش به آرامی موهای روی پیشانی ام را کنار می زد. چشم هایم را باز کردم و دیدم لبخند می زند. من هم در جوابش لبخند زدم و نشستم. و بالا آوردم. یا حس کردم دارم بالا می آورم.

البته که شکمم خالی خالی بود. نمی شود بیست سال در خواب بود، آن هم با شکم پر! مامان سطلی جلوی صورتم گرفته بود و فقط عق می زدم. آرام زد پشتم و گفت: «اشکال نداره. همه وقتی از خواب مصنوعی بیدار میشن، حالت تهوع دارن.»

احتمالا بگومگوی آن دو نفر آنقدر ادامه پیدا می کرد تا «ینس» به گریه بیفتد. هر وقت می خواستیم نظر «ینس» را درباره کره زمین عوض کنیم، به گریه می افتاد.