کتاب باغ های کیوتو

The Gardens of Kyoto
کد کتاب : 36893
مترجم :
شابک : 978-6002780409
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب باغ های کیوتو اثر کیت والبرت

الن چهل سال پس از تحمل جنگ جهانی دوم به عنوان یک زن جوان، وقایع این دوره پرتلاطم را روایت می‌کند که با مرگ پسر عموی مورد علاقه‌اش، رندال، آغاز می‌شود. او یکشنبه‌های عید پاک، رازهای کودکی را با او در میان گذاشت. هنگامی که او در ایوو جیما می میرد، او به میراثی که برای او به جا گذاشته است روی می آورد: دفتر خاطرات او و کتابی به نام باغ های کیوتو. هر یک به طور نامحسوس بر درک او از مکانش در جهان، ماهیت خاطراتش تأثیر می گذارد.
کیت والبرت با حرکت به عقب و جلو در زمان و مکان، دنیایی را بازآفرینی می‌کند که تحت تاثیر سایه‌های جنگ قرار گرفته و جامعه‌ای که در آن زنان خواسته‌های خود را در نقش‌های تعیین‌شده قرار می‌دهند. باغ‌های کیوتو که در نثری غنایی و فریبنده آشکار می‌شود، به کاوشی مسحورکننده در رابطه متقابل عشق و از دست دادن تبدیل می‌شود.

کتاب باغ های کیوتو

کیت والبرت
کیت والبرت (متولد 13 آگوست 1961) رمان و داستان کوتاه نویس آمریکایی است که در شهر نیویورک زندگی می کند. رمان "نوع ما" نامزد نهایی جایزه کتاب ملی بود. کتاب های دیگری از او نیز جزو کتاب های پرفروش و نامزد و برنده ی جایزه شدند.والبرت در شهر نیویورک متولد شد اما در جورجیا ، تگزاس ، ژاپن و پنسیلوانیا بزرگ شد. وی پس از فارغ التحصیلی و قبل از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در زبان انگلیسی از NYU ، در مدرسه ارتباطات دانشگاه Northwester تحصیل می کرد.
نکوداشت های کتاب باغ های کیوتو
"Readers in love with language will adore this book."
خوانندگانی که عاشق زبان هستند، این کتاب را دوست خواهند داشت.»
Carol Memmott, USA Today

قسمت هایی از کتاب باغ های کیوتو (لذت متن)