کتاب درآمدی نو بر روان کاوی

Introduction to Psychoanalysis
کد کتاب : 39035
مترجم :
شابک : 978-6004901659
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی نو بر روان کاوی اثر آنتونی بیتمن

با گسترش و تنوع جنبش روانکاوی ، نیاز به راهنمای موجز و جامع اصول اصلی و عملکرد روانکاوی و روان درمانی روان کاوانه بسیار مفید است.
«در آمدی نو بر روانکاوی» این متن پرتحرک ، به طور گسترده ای به علم بحث برانگیز روانکاوی اشاره می کند و متن مقدماتی مناسب برای طیف گسترده ای از دوره ها ، به صورت آسان فهم ، اما قابل تأمل و همچنین ویژگی های اصلی تئوری و عمل روانکاوی معاصر را ارائه می دهد.
در سراسر اثر نویسنده با نمونه های بالینی مباحث مورد نظر خویش را نشان می دهد که این به فهم بهتر خواننده و دانشجویان روانکاوی بسیار کمک می کند. این اثر یک منبع مرجع به روز برای طیف وسیعی از متخصصان بهداشت روان و همچنین افرادی است که در زمینه روانکاوی ، روان درمانی یا مشاوره قرار است به دیگران مشاوره دهند.
همانطور که در بالا اشاره شده، یکی از مزای اصلی این کتاب این است که در وهله اول بسیار معتبر و قابل ارجاع می باشد و در قدم بعدی می تواند برای متخصصین این حوزه جنبه ای کاربردی نیز داشته باشد. نباشد از این قبلیت بخصوص این کتاب چشم بپوشیم که فراتر از مباحث نظری معمول علم روانکاوی، توانسته در حدی کابردی در مقیاسی محدود موثر واقع شود.
در آخر باید گفت که تمام الگو های پیچیده فرویدی در اینجا با بیانی صریح و قابل فهم به خوانندگان عرضه شده است.

کتاب درآمدی نو بر روان کاوی

نکوداشت های کتاب درآمدی نو بر روان کاوی
This extensively researched and usefully referenced book deserves the place it aspires to as an introductory text
این کتاب که به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته و به طور مفید مورد استفاده قرار گرفته است
International Journal of Psycho-analysis

Throughout they give a measured, critical appraisal of psychoanalytic thought and practice; both its strengths and weaknesses ... I found it an extremely helpful exposition of what analysts now think, why they think it, and what they now do as a result.
در کل آنها ارزیابی سنجیده و انتقادی از اندیشه و عمل روانکاوی را ارائه می دهند. نقاط قوت و ضعف آن ... به نظر من این یک توضیح بسیار مفید درباره آنچه اکنون تحلیلگران فکر می کنند ، چرا آنها فکر می کنند و آنچه که اکنون انجام می دهند ، است.
British Association of Counselling Practice

قسمت هایی از کتاب درآمدی نو بر روان کاوی (لذت متن)