کتاب مردی از شب

Killman Creek
ادامه ی رمان دریاچه ی مه آلود
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 39200
مترجم :
شابک : 978-6003841642
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

شکار هیولا
Killman Creek
(دنیای دیگران)
کد کتاب : 55105
مترجم :
شابک : 978-6006974712‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مردی از شب اثر ریچل کین

اگر علاقه مند به داستان های مرموز، سرشار از قتل و انتقام و پر فراز ونشیب هستید حتما کتاب «مردی از شب» نوشته «ریچل کین» را از دست ندهید. داستان این کتاب پر از موجودات وسواسی روان پریش است که سودای کشتن یکدیگر را در ذهن خویش می پرورانند. نگاهی به پلات این رمان بیاندازیم:
هر وقت گوین چشمانش را می بست او را در کابوس هایش می دید. حالا چشمانش باز است و او از بین نمی رود.

گوئن پروکتور در نبرد نجات بچه هایش از دست شوهر سابقش ، قاتل زنجیره ای ملوین رویال و باند همدستان روان پریش خود پیروز شد. اما جنگ تمام نشده است. نه از وقتی که ملوین از زندان فرار کرد. نه از وقتی که او متن دلهره آوری دریافت کرد ...

اکنون در هیچ کجا ایمن نیستید.

پناهگاه او در دریاچه استیلهاوس به یک دام تبدیل شده است. گوئن فرزندانش را تحت قیمومیت همسایگی مستحکم و مسلح نگه می دارد. اکنون ، گوئن به کمک سام کید ، برادر یکی از قربانیان ملوین ، به شکار می رود. او یاد گرفته است که چگونه مانند یکی از بیمارترین قاتلان زنده رفتار کند.

اما چیزی که او در برابر آن قرار دارد فراتر از هر چیزی است که از آن می ترسد - یک بازی ذهن پیچیده و وحشیانه که برای نابود کردنش محاسبه شده است. از آنجا که اعتماد فراتر از حلقه دوستان کوچکش شروع به از بین رفتن می کند ، گوین هنگام بستن طعمه هایش فقط خشم و انتقام دارد که به آنها اعتقاد داشته باشد. و مطمئنا همانطور که شب ، یکی از آنها خواهد مرد.

کتاب مردی از شب

ریچل کین
ریچل کین، نام مستعار رکسان لانگ استریت کنراد (Roxanne Longstreet Conrad) نویسنده آمریکایی داستان های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان های ترسناک می باشد. او همچنین رمان های رسانه ای نیز منتشر می کند. کین لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه فنی تگزاس در سال 1985 می باشد. وی از سال 1990 در حال نوشتن و انتشار داستان های کوتاه و رمان می باشد. کین یک نوازنده حرفه ای پیشین است که افتخار نوازندگی با هنری مانچینی ، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشت. کین از سال 1999 در یک شرکت ارتباطات به عنوان طراح وب، و...
قسمت هایی از کتاب مردی از شب (لذت متن)
گوئن هر بار چشم هایش را می بست، او را در کابوس هایش می دید. اکنون چشم هایش باز است و او هم چنان آن جا ایستاده…