کتاب یک سال بدون او

A Year Without Autumn
(اگر می توانستید آینده را ببینید، آیا این کار را می کردید؟)
کد کتاب : 40849
مترجم :
شابک : 978-6001880643
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

«لیز کسلر» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب یک سال بدون او اثر لیز کسلر

کتاب «یک سال بدون او» رمانی نوشته «لیز کسلر» است که نخستین بار در سال 2011 به چاپ رسید. «جنی» دوازده ساله در هر تابستان، مشتاق تعطیلات خانوادگی در روستای «ریورساید» است—او در آنجا می تواند روزهایش را در کنار بهترین دوستش، دختری خوشحال و خوشبین به نام «آتم»، بگذراند. اما امسال، اتفاقی عجیب در یک آسانسور باعث می شود «جنی» به یک سال در آینده منتقل شود—آینده ای که چیزهای زیادی در آن تغییر کرده است. معلوم می شود تنها چند ساعت بعد از این که «جنی» تابستان پارسال را ترک کرد، برادر کوچک «آتم» یعنی «مایکی»، از روی یک اسب پرتاب شد و به کما رفت. «جنی» همزمان با تلاش برای فهمیدن این که چه اتفاقی برای خودش افتاده، سعی می کند به زمان حال بازگردد و در صورت امکان، جلوی حادثه ای را که برای «مایکی» رخ داد، بگیرد.

کتاب یک سال بدون او

لیز کسلر
لیز کسلر، زاده ی 15 اکتبر 1966، نویسنده ای انگلیسی است.کسلر در شهر سوثپورت در شمال غربی انگلستان به دنیا آمد و در منچستر بزرگ شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی پرداخت و سپس برای اخذ مدرک تدریس به دانشگاه کیل رفت. کسلر مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی نویسندگی خلاق از دانشگاه منچستر دریافت کرد.او علاوه بر تدریس انگلیسی، به روزنامه نگاری نیز مشغول بوده است. کسلر پس از چندی به خلق کتاب های کودک و نوجوان روی آورد و در این عرصه به موفقیت رسید.
نکوداشت های کتاب یک سال بدون او
Readers will be swept up in the suspense of Jenni’s journeys back and forth in time.
مخاطبین در تعلیق سفرهای «جنی» به گذشته و آینده اسیر خواهند شد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With honesty and insight, Liz Kessler explores how the bonds of family and friendship can endure through time.
«لیز کسلر» با صداقت و بینش عمیق به کاوش در این موضوع می پردازد که پیوندهای خانواده و دوستی چگونه می توانند در طول زمان پایدار بمانند.
Barnes & Noble

With an intensely suspenseful climax.
با یک نقطه اوج فوق العاده پرتعلیق.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب یک سال بدون او (لذت متن)
در مدرسه هم از همه بزرگترم، از همه بچه های فامیل هم بزرگترم. بعضی وقت ها کمی برایم آزاردهنده است که از همه بزرگترم و حساس تر، ولی به گمانم درست است و همینطور هستم.

دوباره یک مشت دیگر «لگو» برمی دارد و بعد توی جیب های مختلف شلوار جینش را می گردد تا این که بسته ای بیسکویت پیدا می کند که خدا می داند از چند وقت پیش مانده است. از کیفش بسته های آبنبات لیمویی درمی آورد و به طرفم دراز می کند. در همان حالی که به آن نگاه می کنم و در فکرم آن را دقیقا تا حالا کجا نگه داشته، کاغذ یک آبنبات چوبی را باز می کند تا خودش بخورد.

«کریگ» همینجوری است. او تنها کسی است که مرا سرحال می کند، تنها کسی است که می تواند وادارم کند از خشم فریاد بکشم، ولی گاهی هم آنقدر مرا می خنداند که اشکم سرازیر می شود. تنها یک نفر دیگر هست که می تواند این کار را بکند؛ «آتم». او بامزه ترین دختر دنیاست و همچنین خوشگل ترین، باهوش ترین و محشرترینشان! و او بهترین دوست من است!