کتاب ذهن هولوتراپیک

The Holotropic Mind
(راهی به سوی جهان هولوگرافیک)
کد کتاب : 6039
مترجم :
شابک : 978-1543636666
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ذهن هولوتراپیک اثر استانیسلاو گروف

این روایت مسحورکننده و سورئال از ماجراهای عجیب ترنس مک کنا، برادرش دنیس، و گروه کوچکی از دوستانشان، یک تجربه عجیب و غریب و تحقیقات علمی است. آنها با کاوش در حوضه آمازون در جست و جوی توهم زاهای افسانه ای شمنی، با شخصیت های غیرعادی روبرو می شوند - از جمله قارچ، بشقاب پرنده، مانتیدهای دزد دریایی از فضا، ظاهر جیمز و نورا جویس در کسوت مرغ، و مواد فرازبانی. -- و حلقه مفقوده در رشد آگاهی و زبان انسان را کشف کنید.
نقطه عطفی در روانشناسی و تاریخ بشر
استانیسلاو گروف، M.D.، استاد سابق دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز و بنیانگذار انجمن بین المللی فراشخصی، کتاب های بسیاری از جمله "قلمروهای جهان" نوشته است.

در بخشی از کتاب آمده است:

"تحقیقات اولیه در زمینه دیدن از راه دور، روی مردان و زنانی انجام می‌شد که به خاطر توانایی‌های فراروانی خود انتخاب شده بودند اما به زودی معلوم شد که تقریبا هر کسی را می‌توان برای انجام این کار آموزش داد. اغلب محققان قانع شده‌اند که دیدن از راه دور و دیگر توانایی‌های تله‌پاتیک جزو قابلیتهای عادی بشر هستند. خیلی‌ها بعد از اینکه دیدن از راه دور را پیش خود تجربه کردند، گزارش دادند که فرآیند پرورش این مهارت، آنقدر مستلزم یاد گرفتن نیست که مستلزم «یاد نگرفتن» شرطی شدن منفی است که ادعا می‌کند این توانایی‌ها «واقعی» نیستند."

کتاب ذهن هولوتراپیک