کتاب سه حرف

Three Letters
کد کتاب : 60713
شابک : 978-6227679403
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب سه حرف اثر متین برتیمار

معنای زندگی... بدون شک شما نیز لااقل برای یک بار هم که شده به این مسئله برخورده‌اید. مسئله ای که فقط از دو کلمه خلق شده ولی همیشه به عنوان یک علامت سوال بزرگ بالای سرمان باقی مانده است. شاید از دید بسیاری از نویسندگان ورود به این موضوع، تکراری و یکنواخت به نظر برسد ولی قطعا کم هستند نویسندگانی که قادر به خلق اثری ادبی و احساسی با چاشنی تخیل در این حیطه باشند. ادبیات و احساسی که معنای زندگی را از دایره یکنواختی رها ساخته و آن را در قالب «سه حرف» به پرواز در می‌آورد.
کتاب سه حرف، نه فقط برای منتقدان سخت ادبیات داستانی بلکه برای همه مردم نوشته شده است، «سه حرف» تقدیم شده به تک تک انسان هایی که روز، ماه، سال یا حتی عمری را عاشقانه زیسته اند، اگر این تجربه شما نیز هست، خوشحال می‌شوم تا سه حرف را به عنوان عضو جدیدی از کتابخانه‌تان پذیرا باشید.
مارتین نیز در رمان سه حرف با آن علامت سوال بزرگ مواجه شده و عقاید او همگی زیر چکمه های گلی «معنای زندگی» پای مال می شود. سه حرف روایتی است تخیلی که در آن مارتین، شهر نید را ترک می کند. شهری که «سه حرف» یا همان «عشق» را بیماری می داند و همین موضوع او را به سوی کشف درونیاتش سوق می دهد. او گذشته را رها کرده و به سوی حال پیش می رود و در این مسیر، تجربیاتی را که قدم به قدم بدست آورده، چاشنی عطش دورنی خود برای ملاقات دوباره با «سه حرف» می کند...

کتاب سه حرف

قسمت هایی از کتاب سه حرف (لذت متن)
کارهایی هست که انجامش زمان می طلبد ولی نه یک لحظه یا یک روز و یا حتی چند روز و چند ماه تلاش بیهوده برای به انجام رساندنشان فقط منجر به دل آزردگی خواهد شد. باید حوصله و صبر داشت. دانه های سرخ انار حوصله را می فهمند. یاد گرفته اند باید زمانش برسد تا از درون چاله های تنگ و تاریک رها شوند. «سه حرف» نیز چنین است. «سه حرف» در یک نگاه حاصل نمی شود. «سه حرف» زمان می برد. آدمی آنقدر عجول است که بدون مقدمه سراغ «سه حرف» می رود. «سه حرف» الفبایی دارد. باید زمان گذاشت تا آن را آموخت. نباید به خاطر سادگی از آن گذشت. (البته که ساده نیست.) آفریدگار هستی وقتی «سه حرف» را آفرید، به خود آفرین گفت. او چیزی می دانست که فرشتگان از آن بی خبر بودند.