کتاب بانویی در دریاچه

The Lady in the Lake
کد کتاب : 81278
مترجم :
شابک : 978-6226388412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1943
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

بانوی دریاچه
The lady in the lake
به ض‍م‍ی‍م‍ه س‍خ‍ن‍ی درب‍اره چ‍ن‍دل‍ر، م‍ارل‍و و رم‍ان پ‍ل‍ی‍س‍ی واق‍ع‍گ‍را
کد کتاب : 60876
مترجم :
شابک : 978-9645625656
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1943
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب بانوی دریاچه اثر ریموند چندلر

چهارمین رمان استاد داستان جنایی ریموند چندلر با حضور فیلیپ مارلو.
در بانوی در دریاچه، استاد داستان های جنایی جذاب و پیچیده، ریموند چندلر، داستان زن و شوهر گم شده را برای ما به ارمغان می آورد - یکی مرد ثروتمند و دیگری یک مرد فقیر - که به موضوع تحقیقات فیلیپ مارلو تبدیل شده اند. یکی از آنها ممکن است از یک مکزیکی طلاق گرفته باشد و با یک ژیگولو ازدواج کرده باشد و دیگری ممکن است مرده باشد. مارلو مطمئن نیست که به هیچ کدام از آنها برایش مهم باشند، اما او که برای اهمیت دادن پول نمی گیرد.
در بخشی از کتاب آمده است:
" مردک دراز غرید: اسمش هم به گوشم نخورده. کارتم را برداشت، و بی آنکه حتی نگاهی به من بیاندازد، برگشت توی دفترش از قفل بادی در صدایی مثل اپرقه بلند شد و نیزه فرامست لبخندی شیرین و توأم با تأسف نثارم کرد. من هم با چشمکی وقیح جوابش را دادم. سیگار دیگری دود کردم و مدت دیگری گذشت. کم کم داشت از کمپانی جیلرلین خوشم می آمد. ده دقیقه بعد، دوباره همان در باز شد. جناب رئیس کلاه به سر بیرون آمد و با الحتی خشن اعلام کرد که خیال دارد به سلمانی برود. پای بر فرش چینی گذاشت و با قدم های بلند و ورزشکارانه، و در حالی که بدنش را تاب می داد، به راه افتاد. در نیمه مسیر ، ناغافل برگشت و به سمت جایی که من نشسته بودم آمد."

کتاب بانوی دریاچه

ریموند چندلر
ریموند تورنتون چندلر، زاده ی 23 جولای 1888 و درگذشته ی 26 مارس 1959، فیلمنامه نویس و رمان نویس آمریکایی بود.چندلر در شیکاگو به دنیا آمد و سال های ابتدایی زندگی اش را به همراه والدین، خاله و دایی اش در نبراسکا گذراند. پدر چندلر که معتاد به الکل بود، پس از مدتی خانواده را ترک گفت.او به دانشگاه نرفت و به جای آن در پاریس و مونیخ، به بهبود مهارت هایش در زبان های خارجی پرداخت. اولین شعر او نیز در همین زمان به انتشار رسید. چندلر به خاطر شرایط سخت مالی در دوره ی رکود بزرگ اقتصادی، برای امرار معاش به ...
نکوداشت های کتاب بانوی دریاچه
Raymond Chandler is a master.
ریموند چندلر در کارش استاد است.
New York Times New York Times

Chandler seems to have created the culminating American hero: wised up, hopeful, thoughtful, adventurous, sentimental, cynical and rebellious.”
به نظر می رسد چندلر قهرمان آمریکایی اوج را خلق کرده است: عاقل، امیدوار، متفکر، ماجراجو، احساساتی، بدبین و سرکش.
Robert B. Parker

قسمت هایی از کتاب بانوی دریاچه (لذت متن)