کتاب دو مرغابی در مه

Two ducks in the mist
کد کتاب : 6358
شابک : 9789645250827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 خرداد

معرفی کتاب دو مرغابی در مه اثر حسین پناهی

مجموعه ای از دو نمایشنامه به نام های دو مرغابی در مه و گوش بزرگ دیوار، اولین نمایش زن وشوهری را به تصویر می کشد، مرد نویسنده است و اکنون با همسرش در کشوری دیگر زندگی می کنند، الیاس مردی که می تواند نمادی از فردی غرب زده باشد. نمایشنامه دوم زندگی زوج اجاره نشینی را روایت می کند، خانواده ای که با کمبود مالی مواجه اند و صاحب خانه شان پیرزنی است بهانه جو.

کتاب دو مرغابی در مه

حسین پناهی
حسین پناهی در ۶ شهریور (۱۳۳۵) در روستای دژکوه واقع در حوالی شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد. او پس از اینکه تحصیلات ابتدایی را در بهبهان گذراند به خواست پدرش برای ادامه تحصیل به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی رفت و بعد از پایان تحصیلات به محل تولدش بازگشت. او که در جامه روحانیت قصد داشت به مردم خدمت کند بر اثر اتفاقی مسیر زندگی‌اش را تغییر داد و ناگهان همه چیز را رها کرد و به تهران آمد و چون علاقه خاصی به هنر و بازیگری داشت در مدرسه آناهیتا نام‌...
قسمت هایی از کتاب دو مرغابی در مه (لذت متن)
ماریا: آدم نباید امیدشو از دست بده. الیاس: گوش کن ماریا، مزخرفترین کلمات دنیا امید و آینده است. هر امروز آینده روز گذشته است. هنوز که هنوزه چشمم به افق های دور دسته، تا یه فرشته ی سفید پوش از راه برسه. با یه بقچه، بقچه رو بازش کنه و بگه بفرما این هم عینک شیشه گرد آقای نویسنده.